به روزرسانی Samsung Notebook 9 Pen در 2019

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/17
به روزرسانی Samsung Notebook 9 Pen در 2019در نهایت سامسونگ الکترونیک الترابوک های پر طرفدار و پیشرفته ی Samsung Notebook 9 Pen را بروزرسانی کرده و مشخصات مدل های 2019 آن ارائه شد. Samsung Notebook 9 Pen یک الترابوک هیبریدی با بدنه آلومینیومی و توانمند است که به نوعی احساس یک کالای لوکس را به کاربران منتقل می کند. متاسفانه چند سالی است که جای لپ تاپ های Samsung در بازار ایران خالی است!

این محصول در 2 سایز 13 و 15 اینچی به تولید می رسد. هر دو مدل دارای طراحی هیبریدی بوده و می توانند از یک نوت بوک به یک تبلت کاملا لمسی مبدل گردد. در هر دو محصول یک باتری داخلی با توان 54 وات بر ساعت تعبیه شده است. Notebook 9 Pen ها دارای یک قلم دیجیتالی هستند که به گفته سامسونگ، سرعت واکنش در نمایشگر آنها برای قلم، تا 2 برابر به نسبت نسل پیشین افزایش یافته است. سیستم صوتی در این محصولات را کمپانی AKG طراحی کرده و اسپیکرهایی با توان 5 وات را به همراه فناوری ThunderAmp مورد استفاده قرار داده است تا صدایی کم نظیر از الترابوک های جدید سامسونگ خارج گردد.
به روزرسانی Samsung Notebook 9 Pen در 2019
هر دو مدل دارای درگاه Thunderbolt 3 بوده و تا 512 گیگابایت حافظه SSD PCI-E در آنها نصب شده است. Samsung Notebook 9 Pen های 2019 در تمامی کانفیگ ها از پردازنده های نسل 8 اینتل در مدل های Core i7 بهره خواهند برد.

در مدل 13 اینچی که یک لپ تاپ قابل حمل و جور است از یک قلم حرفه ای استفاده شده است و به نام NoteBook 9 pen معروف است. قلم این لپ تاپ سر بلند در آزمایشات خود را به نمایش گذاشته است. جنس بدنه از آلومینیوم و بسیار با کیفیت ساخته شده همچنین از حسگر اثرانگشت بهره می برد.

وزنی برابر با یک کیلوگرمی را داراست که رقیب خوبی برای مدل xps 13 دل می باشد. صفحه نمایش لمسی با کیفیت FullHD تصاویر را به خوبی به نمایش می گذارد.

در این مدل لولا ها این اجازه را می دهند که به اندازه 360 درجه بچرخند و کاملاً به یک تبلت تبدیل شوند.پردازنده این مدل از نسل هشتم اینتل Core i5 و Core i7 بهره برده است که همراه با رم 8 گیگابایتی و یک حافظه‌ی اس‌اس‌دی 256 گیگابایتی در دسترس هستند.

فاصله کلید ها روی کیبور بسیار خوب هستند اما نور پس زمینه بسیار ضعیف است و در تاریکی شب تایپ کردن با این لپ تاپ زیاد چنگی به دل نمی زند.پورت ها شامل 2 پورت USB 3.0 یک پورت USB-C و پورت HDMI هستند .

قلم S-Penکه این شرکت از این پس علاوه بر استفاده در گوشی گلگسی نوت 8 در لپ تاپ های خود نیز مورد استفاده قرار داده است توانسته به خوبی استفاده کنندگان را راضی نگه دارد .شما کافی است قلم را از لبه کناری NoteBook 9 خارج کنید، او نیز آماده کارکرد است.این قلم در طراحی و یادداشت برداری بسیار مورد تایید گشته است و کارایی های بسیاری دارد.

هم اکنون قیمت پایه NoteBook 9 pen برابر با 1200 دلار است که این مبلغ با تغییر ارز نوسان پیدا خواهد کرد.
advertising