فال پی ام سی این هفته از شنبه 9 آذر تا جمعه 15 آذر

خواندنیطالع بینی

- 98/09/09
فال پی ام سی این هفته از شنبه 9 آذر تا جمعه 15 آذر

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست . کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویا های رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتادید، از آمادگی های لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهم هستید که برای تان پوشیده هستند، با نگرش مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


ممکن است با بیان و افکار و احساساتتان به دیگران اجازه دهید که به راحتی وارد حریم خصوصیتان شوند ریسک کردن در حال حاضر می تواند بین شما و دیگران موانعی را به وجود بیاورد.حس می کنید که دلتان می خواهد در مورد نیازهایتان حرف بزنید بخصوص اگر آنها با امور احساسی تان مربوط باشند. این روزها منطقی بودن برایتان تا حدی چالش برانگیز خواهد بود. بهتر است بیشتر به خود سخت بگیرید تا پشیمان نشوید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


این روزها احساس می کنید به جز موضوعات مهم و اساسی هیچ حرفی برای گفتن با دیگران ندارید. محدودیت های خود را تشخیص دهید، اگر شرایط جدید خود را بپذیرید سد ها و موانع از سر راهتان کنار خواهند رفت و راهتان هموار می گردد. مشتاقید روی موضوعی تحقیق کنید که مدت هاست از آن فرار می کنید؛ هراستان نسبت به آن از بین رفته و مایلید دیگران نیز شنونده ی نکته نظرات و ایده هایتان باشند

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


وقت زیادی برای انجام کارهای نیمه تمام قدیمی دارید با وجود آنکه از نظر احساسی و عاطفی سبک بال تر هستید بازهم نمی توانید به راحتی به خواسته هایتان برسید در مورد ارتباطی محبت آمیز در گذشته خودتان را گول نزنید با خودتان روراست باشید تا به سادگی دریابید آن موقعیت از دست رفته است اوقاتی را به صحبت در مورد موضوعاتی اختصاص دهید که ذهنتان را به خود مشغول کرده است.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


از اطرافیانتان نیرو بگیرید. فرصت بسیار خوبی هست تا در رشته جدید درسی یا هنری ثبت نام کنید.انگیزهای خود را تقویت کنید. شما از توانایی تطبیق ایده های جدید خود با ایده های قدیمی تان بدون آنکه باورهایتان زیر سوال بروند برخوردارید.این روزها چنان نگران آینده هستید که نمی توانید روی لحظه حال متمرکز باقی بمانید. خاطراتی که از گذشته در ذهن دارید بیشتر از مشکلاتی هستند که قرار است در آینده رخ دهند.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


به جادوی گذر زمان اعتماد کنید،حضور شما موثر و کارآمد است،بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد به جای تلاش مداوم برای کنترل داشتن بر همه ی مسائل و مدیریت همه چیز اجازه دهید شخص دیگری نیز عقاید و نظرات خود را بیان کند تا بتواند در به نتیجه رساندن برنامه بلند مدتی که در ذهن دارید یاری کند.پشت گوش انداختن مطلبی اصلا به نفعتان نیست.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خود را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد،هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود . درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرفهایی می خواهید به زبان بیاورید.موفقیت های مهم و چشمگیری کسب خواهید کرد

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد،به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید.در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد، حتی اگر دلیلش را ندانید،دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند خوش بینی تان به آنها نیرو می دهد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


شما تصویر کاملاً واضح و روشنی از خواسته های خود دارید بهتر است در حال حاضر آرزو های خود را به زبان نیاورید.مشکل شما این است که یکی از نزدیکان تان تمایل به همکاری با شما ندارد گاهی بهتر است احساسات تان را در دل پنهان نگهدارید افکارتان عاقبت در مسیر درست هدایت می‌کند اما بازم نمی دانید برنامه ریزی های تان صحیح بوده یا نه.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


امکانات و اختیارات بیشتری به شما خواهد داده شد برای برداشته شدن اولین قدم کافی ست کمی بیشتر به حرفهای دیگران توجه کنید،اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در کند.از آنها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید،حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آنها دریافت می کنید با دقت داشته باشید.لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید.می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


شما می خواهید احساساتتان بر پایه واقعیات شکل بگیرد.این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جریانات احساسی تان گیجتان کرده نگران نباشید هرچقدر بر میزان اطلاعاتتان افزوده شود احساساتتان نیز تغییر می کند روی دیدگاه های خود پافشاری و سر سختی نکنید و دروازه های ذهنتان را به روی دیدگاه های جدید باز بگذارید واکنش های تان نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی خواهند بود

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید.شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیح دارید و این باعث می شود که در محل کار و یا تحصیل تان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید.نیاز های خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه شخصی تان با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد.
advertising