فال پی ام سی این هفته از شنبه 2 آذر تا جمعه 8 آذر

خواندنیطالع بینی

- 98/09/03
فال پی ام سی این هفته از شنبه 2 آذر تا جمعه 8 آذر

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفت شما می گردد. فریب فردی را که خود را غمخوار شما نشان می دهد، نخورید. خیلی از رفتار ھایش نمایشی و ساختگی است. افکار پریشان را از خود دور کنید.هیچ کس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ با مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهن شما را آلوده کنند. روی توانایی هایتان تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید.او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما در قبال مسئولیت های خود باید پاسخگو باشید.بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید.به جای آنکه شاخه های گل را در دست او بشمارید سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید رک و راست به زبان بیاورید.اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند با کمی تغییر در سر و وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید و به یک مهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید.اگرچه از شما انتقاداتی خواهد شد ولی در نهایت شما برنده میدان هستید.کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی خود را به مخاطره نیندازید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است.به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید.این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور شوق خاصی را به همراه خود دارد.وجود انگیزه، تمامی سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید.قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


اضطرابتان نابجا و بیهوده است.از دوری کسی رنج می برید که به زودی او را در آغوش خواهید گرفت.گمشده خود را پیدا می کنید فقط کافی است کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روز ها شما قادر خواهید بود تا ارتباط خود را با شخصی که برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان بخشید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید.به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت،احساس نارضایتی و نا خوشنودی دارید.تحمل و سکوت بیهوده نکنید.یک گفتگو ساده مشکلات را به سرعت برطرف می کند. این روزها از به چالش کشیدن شخصی لذت فراوانی می برید.دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید.حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی خود هستید و درصددید تا به نحوی به آن سر و سامان دهید. به رازی پی می برید که به شدت شگفت زده خواهید شد.وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلندپروازانه تان را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواستان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید،در عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید،خرید برایتان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست،سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید، تشخیص او از دیگران کار سختی نیست،اگر دچار ناراحتی جسمی هستید هرچه زودتر به درمان آن بپردازید،از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


فعالیت هایتان کمی محدود شده است.ناراحتی های فکری برای شما مشکل ساز خواهد بود.بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده آن را تقویت کنید.پیشنهاد تازه ای برای شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید.از تجربه های گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید.خوب زندگی گنید که زندگیتان دوباره تکرار نخواهد شد.نا امیدی زهر کشنده ی زندگی است.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


به جای آنکه دست به دامان این و آن شوید تصمیم بگیرید و به ان عمل کنید.جابجایی خواهید داشت.موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد.افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند سعی کنید از آنها دوری کنید تا از شرشان درامان باشید.کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد.بهتر است تا حدودی انعطاف از خود به خرج دهید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید.ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید،حتی با دشمنانتان مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید.افراد خانواده تان بیش از پیش به شما نیاز دارند.مواظب ریا کاری شخصی باشید.نذر خود را هرچه سریعتر ادا کنید.خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید.پس انداز را جدی بگیرید.
advertising