فال پی ام سی این هفته از شنبه 27 مهر تا جمعه 3 آبان

خواندنیطالع بینی

- 98/07/28
فال پی ام سی این هفته از شنبه 27 مهر تا جمعه 3 آبان

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


قهر و ناراحتی در زندگی همه وجود دارد اما گذشت همواره باعث بدست آمدن نتایج بسیار خوبی می شود. به زودی دیدار با یکی از دوستان قدیمی باعث به وجود آمدن وضعیت جدید مالی برای شما خواهد شد. بواسطه این جریان امور مالی تان در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت. تغییر و تحولی در روابط دوستانه تان به وجود خواهد آمد.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


مراقب شخصی در اطرافتان که چرب زبان و بدخواه است و مدام باعث تشویش افکارتان می شود باشید. این هفته به یک میهمانی دعوت خواهید شد و بسیار از آن لذت خواهید برد. برای باز شدن گره احساسی تان اجازه بدهید زمان همه چیز را حل کند. وقتی عشق را انتخاب می کنید باید در این راه متحمل سختی ها و مشکلات آن هم باشید. غم و اندوه به خودتان راه ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


متوجه قدر و ارزش خودتان باشید. در مورد مسئله ای مالی هر چقدر تلاش می کنید که دیگران متوجه منظور شما شوند بی فایده است، دست از تلاش بردارید و اجازه دهید همه چیز خودش به مرور حل شود. زمانی به هدف و مقصود خود می رسید که صداقت و ایمان داشته باشید. اگر امروز روزگار بر وفق مراد نیست ناامید و مایوس نباشید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


ایمان داشته باشید که آنچه خیر است همان می شود. هدفهایتان را بررسی کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی داشته باشید. شما می خواهید کسی را متقاعد کنید سعی کنید این کار را با آرامش انجام دهید تا هم دلخوری پیش نیاید و هم به هدفتان برسید. بلند نظر باشید و برای رسیدن به خواسته تان دست روی زانوی خودتان بگذارید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


انتظار و توقع نابجا از دیگران داشتن شما را از تلاش در جهت برآوردن خواسته های خودتان باز می دارد. عشق باید دوطرفه باشد، کسی را دوست داشته باشید که او هم جایی در دل خودش برایتان باز کرده باشد. این روزها هرچقدر موقعیت اقتصادی تان بهتر شود کارتان سخت تر خواهد شد. ساده تر بیاندیشید و و ذهنتان را در آرامش نگهدارید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


اصرار دارید مشکل خانوادگی تان را به تنهایی خودتان حل کنید، شما نمی توانید جلو این بحث ها را بگیرید. بهتر است با کمک گرفتن از دیگران با مسائل جدی تر برخورد کنید. دوستان خوبی دارید که همیشه به شما دلگرمی می دهند. ارتباطتان را با آن ها بیشتر کنید. تا می توانید به مسائلی که نگرانتان می کنند فکر نکنید، فقط مشکلاتتان را بیشتر می کنید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


عشق به شما بال پرواز می دهد و به فضای جدیدی می روید که پر از هیجان و امید است. در مورد مسئله ای مالی دلتان می خواهد که بیشتر آزادی عمل داشته باشید ولی شرایط و موقعیت های امروز باعث می شود این رویاپردازی فعلا متوقف شود. خوشبختانه شما سازنده و خلاقید و توانایی آن را دارید که بتوانید در جنبه های مختلف، خودتان را نشان دهید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


در مورد مسائل کاری، اخیرا در تصمیم هایتان تعلل می کنید.فراموش نکنید سستی کردن در کارها، شما را از مسیر اصلی دور می کند. زبانتان را نگه دارید تا مجبور نشوید دردی را که لازم نیست تحمل کنید. اجازه ندهید دل نگرانی های دیگران دست و پایتان را ببندد. روی هدفتان متمرکز باشید و به توانایی تان ایمان داشته باشید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


اعتماد به نفس و جسارت لازمه هر کاری است که از طریق آن می توانید هر روز راه هایی تازه را برای بهبود وضع زندگی تان پیدا کنید. کافی است خودتان را باور کنید. این روزها شرایطتان همان گونه است که می خواهید باشد. شما می توانید نقشه ای را عملی کنید که از مدت ها قبل طرح اولیه آن را در ذهنتان کشیده بودید. یک بحث کوچک شما را در مورد مسئله ای به شک خواهد انداخت.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


خبر خوشی به شما می رسد که می تواند به ایجاد تغییراتی مثبت در زندگی تان منجر گردد. می توانید از حالا برای کاری برنامه ریزی کنید. برای رسیدن به هدف و خواسته تان بهتر است زندگی را به خود و دیگران سخت نکنید. این که نابرده رنج گنج میسر نمی شود، درست است اما حواستان باشد بیش از آنچه که باید رنج نکشید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


برای هر چیزی به اندازه اهمیتش ارزش قائل شوید. در تاب و تب رسیدن به مقصدی، از دیدن زیبایی های مسیر غافل می شوید. از شما برای حضور در جایی یا انجام کاری دعوت می شود، دست دست نکنید و بلافاصله جواب مثبت دهید. دائما نه گفتن به هر پیشنهادی و محافظه کاری بیش از حد، شما را از پیشرفت دور می کند.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


با بهره گیری از قدرت اراده و عزت نفستان می توانید راه های تازه ای را برای حل مشکلاتتان پیدا کنید. خبری به شما می رسد که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک می کند و فرصت برنامه ریزی برای آینده را در اختیارتان قرار می دهد. بیش از پیش در رفتارتان با دیگران محتاط و دوراندیش باشید. بهتر است یک بار دیگر به بررسی رفتار اخیرتان در جمعی بپردازید.
advertising