فال پی ام سی این هفته از شنبه 11 آبان تا جمعه 17 آبان

خواندنیطالع بینی

- 98/08/12
فال پی ام سی این هفته از شنبه 11 آبان تا جمعه 17 آبان

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و بزودی مشکلات تمام می شود و بزودی در سعادت و موفقیت به روی شما باز خواهد شد. از غرور و تهمت بیجا زدن به دور و برتان دوری کنید و سعی کنید دوست را از دشمن بشناسید و به هر کسی اعتماد نکنید. دوستان واقعی نعمت بزرگی هستند که خدا به انسان ها عطا فرموده است. به آنچه در زندگی دارید قانع باشید و شکر گزار خدا، تا مشکلات یکی پس از دیگری سپری شوند.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


کاری از طرف کسی به شما پیشنهاد می شود که یاید ابتدا توانایی تان را درنظر بگیرید و بعد جواب بدهید تا ببینید از عهده آن کار برمی آیید یا نه؟ با انجام این کار هم اعتبار شغلیتان را حفظ خواهید کرد و هم هم اعتماد به نفس خوبی کسب خواهید کرد. این را بدانید که کار، جوهر انسان است و بیکاری مادر بسیاری از مفاسد. با اینهمه سعی کنید زمان هایی از زندگی را به تفریح و سرگرمی های مورد علاقه خود بپردازید و اگر مرتب نمی توانید ورزش کنید، گهگاهی به ورزش مورد علاقه تان بپردازید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


این روزها آنقدر سرتان شلوغ است که نمی دانید اول کدام کار را و بعد کدام کار را انجام دهید. بهتر است لیستی از مهمترین کارهایتان را بنویسید و بر حسب اولویتشان آنها را انجام دهید تا به همه کارهایتان به موقع برسید. در میان اینهمه کار که روی سرتان ریخته، کسانی هم هستند که از شما انتظاراتی دارند. از بین اینهمه دوست و دشمنی که دارید، دوست و دشمنتان را بشناسید و سعی کنید در حد توان انتظارات دوستان واقعی خود را برآورده کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


در زندگی سختی ها و شکست های زیادی را تجربه کرده اید. امیدتان را از دست ندهید و بدانید که، امید برای انسان مثل بال برای پرنده است. کسانی در زندگی موفق خواهند بود که از شکست ها نهراسند و از آنها پلی محکم برای پیروزی و موفقیت بسازند. شریک زندگیتان تحت تاثیر القائات منفی دیگران، سرسختانه و با لجاجت سعی می کند به ظاهر از در دوستی وارد شده و اعتماد شما را به خود و عقایدش جلب کرده و با خود همراه کند. در مواجهه با او با شجاعت و صدای بلند جوابش را بدهید و در عین حال سعی کنید جانب احتیاط را از دست ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


با اینکه اراده ای قوی دارید، ولی در عین حال مغرور، بسیار مهربان، ساده و بی شیله و پیله و خانواده دوست هم هستید. مواظب باشید دیگران از سادگی و پاکی و مهربانی شما سوء استفاده نکنند. شما هم مثل همه در زندگی حق و حقوق هایی دارید. با بزرگان مشورت کنید و نگذارید حق و حقوقتان را پایمال کنند.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


شخصی در اطرافتان وجود دارد که نیاز مالی ندارد و به اصطلاح دستش به دهانش می رسد. او نیاز به همراهی و همدلی و مهربانی شما دارد. دست وی را بگیرید و کمکش کنید تا خدا هم دستتان را بگیرد و کمکتان کند. شغل و کارتان را جدی بگیرید و حساب و کتابتان را به موقع، به روز و دقیق انجام دهید تا در کار و بارتان نیز موفق باشید. در بین این همه کار و باری که دارید، سعی کنید در زمان های فراغت از کار، به تفریح و سرگرمی و همراهی با دوستان واقعیتان هم برسید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


آب رفته به جوی برنمی گردد. هر مشکلی راه حلی دارد و هیچ مسئله ای وجود ندارد که راه حلی نداشته باشد. مهم چگونگی برخورد با مسائل و مشکلات در زندگی است. در برابر مشکلات نباید امید و توکل به خدا را از دست داد. تنها خداوند مهربان است که به همه چیز آگاه است و مهربان ترین است. کسی از اطرافیان دور یا نزدیک پیشنهادی به شما می کند. سعی کنید بی گدار به آب نزنید و بدون فکر و مشورت جوابش را ندهید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


این روزها کمی غمگین و افسرده هستید و جفای روزگار و برخی دوستانتان ناراحتید. سعی کنید افراد دور و برتان را بیشتر بشناسید و دوستان واقعیتان را از دیگران جدا کنید و با آنها درد دل کنید تا از بار غمتان کاسته شود و به زندگی امیدوارتر شوید. دوستان واقعی نعمت بزرگی در زندگی هستند، سعی کنید قدر آنها را بیش از پیش بدانید تا در مواقع لزوم به کمکتان بیایند.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


در مورد شریک زدگی و همچنین شخصی در اطرافتان دچار سوء ظن شده اید. شک و سوء ظن مثل موریانه کالبد زندگی را می خورد و از بین می برد. سعی کنید شک و تردید را از خود دور کنید و به داشته هایتان قانع باشید تا مبادا بعدا افسوسش را بخورید. دیگران هم حق و حقوقی در زندگی دارند، فقط خودتان را حق به جانب ندانید و خودخواهی را از خود دور کنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


تنهایی و با اوهام و خیالات زندگی کردن و در نظر نگرفتن دیگران در زندگی، نه به نفع خودتان است نه دیگران. از لاک خود بیرون بیایید و سعی کنید از زیبایی های زندگی و تبادل نظر دوستان واقعی لذت ببرید. در حال حاضر از موقعیت اقتصادی خوب و قابل قبولی برخوردارید ولی آنطور که باید و شاید از زندگی لذت نمی برید و دائم از این و از آن شاکی هستید. کمی هم به فکر دیگران باشید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


غم و ناراحتی را از خودتان دور کنید و بدانید انشاءالله در سعادت، خوشبختی و موفقیت برویتان باز شده و زندگیتان بر وفق مراد خواهد بود و چشم دشمنانتان کور خواهد شد. دستتان را روی زانوهای خود بگذارید و امید و توکلتان فقط به خدا باشد. دشمنانی دارید که چشم دیدن موفقیت روزافزون شما را ندارند، به آنها اعتماد نکنید و راه خودتان را بروید و سعی کنید تحت تاثیر القائات به ظاهر مثبتشان قرار نگیرید. در مواجهه با مشکلات با بزرگان مشورت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


فکر می کنید شخصی در اطرافتان از در دشمنی بات شما وارد می شود، با اینکه می دانید کارهای او از روی بدخواهی نیست. از این تفکرات آزارنده دوری کنید و از زیبایی های زندگی سعی کنید لذت کافی را ببرید. وقت طلاست. سعی کنید از تمام لحظات زندگی لذت ببرید و بیهوده خودتان را آزار ندهید. با اینهمه اگر باز هم فکر می کنید او بدخواه شماست، به خدا واگذارش کنید و کار خودتان را بکنید. انشاءالله موفقیت بیش از پیش در راه است.
advertising