فال این هفته پی ام سی از شنبه 13 بهمن 97 تا جمعه 19 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/11/14
فال این هفته پی ام سی از شنبه 13 بهمن 97 تا جمعه 19 بهمن 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


خودتان را از عالم خیال خارج کنید. به سمت واقعیت بروید. شما ذاتا دوست دارید مرموز باشید و بدون هیچ وقفه و استراحتی کارهایتان را پیش می برید. اما کمی تعادل در کارها هم بد نیست. میان مسوولیت های کاری باید تناسب ایجاد کنید. از یکی برای دیگری غافل نشوید. در صدر همه امور هم خودتان را بگذارید. شما باید به طور فکری و روحی در وضعیت خوبی باشید تا بتوانید مسایل را به بهترین شکل سامان دهید. این مساله در زندگی عاطفی نیز مصداق دارد. رویاهای عشقتان را کشف کنید و با برآورده کردن آنها موجب شادمانی زیاد او بشوید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


لحظه های بسیار خوبی در انتظار شما هستند. از هر نظر که تصور کنید، شاد، خلاق، موفق و مثبت گرا خواهید بود. امروز می تواند مبدا زمانی مناسبی برای اجرای اهداف باشد. در جمع هایی که حاضر می شوید، شنونده خوبی باشید. هر چه قدر خودتان از نظر فکری و روحی آرام تر باشید، با دیگران نیز تعامل بهتر و سالم تری خواهید داشت.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


امروز برای خود آب میوه یا اسموتی های مقوی و سالم درست کنید. کمی به رژیم و غذاهایی که می خورید توجه بیشتری نشان دهید. سلامت برای شما بسیار مهم است. اگر شیرینی‌جات دوست دارید، سعی کنید در حد کم استفاده کنید تا سلامت بدن خود را به خطر نیندازید. ورزش را در اولویت کارهای خود قرار دهید. بهترین زمان برای اینکه جسم و روح خود را به حالت بهبود برسانید، امروز است. از ازدواج کرده اید از عشقتان بخواهید غذاهای گیاهی و سالم برایتان درست کند و همراه با شما رژیم تازه ای آغاز کند. عصرها با هم پیاده روی و ورزش بروید. اگر هم مجرد هستید، با خودتان خلوت کنید و سعی کنید همه افکار منفی را دور بریزید و برای زندگی تازه و شاد آماده شوید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


در مسایل کاری نوعی حس ایده آل گرایی دارید و می خواهید همه چیز درست و به موقع انجام شوند. برای این منظور خودتان هم باید فاصله ها را از میان بردارید و همکاری را با دیگران توسعه دهید. شما اهداف بزرگی در سر داری که با سکوت برآورده نمی شوند اما با تنش و بحث هم نمی توانید کاری پیش ببرید. پس مراقب رفتار و گفتار خود باشید. میان کار و رابطه عاشقانه تان باید تعادل ایجاد کنید. کمی مهربان تر باشید و با عشقتان در مورد مسایل خصوصی خود حرف بزنیدو افکاری که در سرتان می چرخند و به شما استرس می دهند را بیان کنید تا عشقتان به شما آرامش دهد. اما غز نزنید و بیهوده اعتراض نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


آستین های خود را بالا بزنید. امروز زمان تلاش زیاد است. باید با تجربه گذشته، برای آینده خود برنامه های درست بچینید. البته امروز علاوه بر اینکه بسیار موردتوجه اطرافیان هستید، همکاری ها و سخت کوشی های اخیرتان نیز به ثمر می نشیند و خبرهای مالی و کاری بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. شاید بد نباشد به سراغ دوستان قدیمی بروید و با آنها در مورد طرح هایی که در سر دارید، حرف بزنید. این تعاملات این مزیت ر دارند که تجربه های اشتباه قبلی را دیگر تکرار نخواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


اگر برای مدتی به تنهایی به کارهای خود برسید و روی آنها تمرکز داشته بشاید، بسیار برایتان بهتر خواهد بود. همکاری با افرادی که فقط باعث عقب ماندن شما می شوند، زندگی را برایتان دشوارتر می کند. این را همیشه به یاد داشته باشید: خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

فال هفتگی PMC متولدین دی


زمان آن رسیده که سرتان را بالا بگیرید و با غرور راه بروید و به خودتان افتخار کنید. امروز استعدادهای خود را به نمایش عموم می گذارید و مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرید. سخنرانی یا حرف زدن در مورد طرح ها، سخت کوشی یا ایجاد تغییر در روند کارها شما را در جایگاه بالاتر قرار می دهد. این تغییر موقعیت، در درآمد مالی هم تاثیر مستیقم دارد. یک روز عالی و سرشار از رویدادهای عالی در انتظار شما است. با نگاه به گذشته و دوره ارتباط های قدیمی خود، نکات تازه ای یادتان می آید که در مسیر کنونی بسیار کمک کننده هستند. از گذشته فقط باید به عنوان تجربه استفاده کنید و هرگز نباید در آن غرق شوید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


شما هرگز اجازه نمی دهید احساس تنهایی شما را در دام خود اسیر کند. امروز هم با انرژی های خوبی که دارید می توانید ارتباط های نزدیک تری با اطرافیان داشته باشید. برای ارتباط دوباره با دوستان قدیمی، امروز زمان مناسبی است. هر چه قدر همکاری خود را با دیگران بیشتر کنید، با سرعت و کیفیت بیشتر و بهتری می توانید به اهدافتان برسید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


امروز هیجانات و اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و عشق و عاطفه زیادی را تجربه خواهید کرد. یک روز سرشار از انرژی در انتظار شما است. هر کاری که قرار است انجام دهید را با کلاس و زیبا انجام دهید. روی ناخودآگاه خود تاکید و توجه بیشتری داشته باشید و سعی کنید خواسته های درونی خود را کشف کنید. اجازه دهید احساسات شما را به سمتی که می خواهید هدایت کند. حس های عاشقانه ای که در هوا جاری هستند را بقاپید و همه توجه خود به فرد موردعلاقه تان را بروز دهید.
advertising