شیوه ساخت میز جلو مبلی با جعبه چوبی

خواندنیهنرهای دستی

- 97/10/04
شیوه ساخت میز جلو مبلی با جعبه چوبیابزار و وسایلی که در خانه خود قرار می دهید چه به عنوان وسایل اصلی چه به عنوان تزئینی نمادی از سلیقه و شخص خود شما است و فرق نمی کند که میز جلو مبلی شما به چه صورت باشد و چه مدل و جنسی داشته باشد و یا روی آن چی باشد فقط باید طوری باشد که شما بتوانید با اطمینان آن را به افرادی که به منزل شما می آیند نشان دهید.

پالت های چوبی و جعبه ها می توانند به عنوان میزهای سنتی در دکوراسیون منزل قرار بگیرد و به این علت که قابلیت انعطاف و جابجایی آنها بالا است می‌توان به خوبی از آنها در دکوراسیون منزل استفاده کرد. در بعضی از نمونه های میز جلو مبلی که با وسایل دور ریختنی ساخته می شود می توانید نمونه ای را ببینید که جعبه ها را به هم پیچ کردند تا جابجایی شان راحت شود و یا اینکه چند جعبه را روی یکدیگر بگذارید و یا اینکه یکی از آنها را ببرید تا اندازه کوچکتری از آن به دست آورید. یکی دیگر مدل هایی که شما می توانید با این مسایل بسازید این است که یک تخته تخته چوبی را روی جعبه میوه کوچک بگذارید تا بالا بیاید و از آن استفاده کنید. در ضمن کشیدن لایه رنگی مناسب روی هر کدام از این ابزاری که گفتیم می تواند ظاهر آن را زیباتر کند.

وسایل مورد نیاز ساخت میز جلو مبلی با جعبه


یک تکه چوب مربع شکل برای قرار گرفتن جعبه ها به روی آن /4 جعبه چوبی /4 عدد چرخ کوچک /رنگ چوب

روش ساخت میز جلو مبلی با جعبه


ابتدا در این بخش جعبه های چوبی تهیه شده را با رنگ چوب رنگ آمیزی کنید.سپس
چوب مربع شکل که برای قرار گرفن جعبه ها تهیه کرده اید را رنگ آمیزی کنید و زیر ان در 4 گوشه آن چهار چرخ متصل کنید.
شیوه ساخت میز جلو مبلی با جعبه چوبی
بر روی چوب مربع شکل چهار جعبه چوبی را به صورتی با پیچ و میخ متصل کنید که در وسط آن فضایی برای قرار گرفتن گلدان ایجاد شود. از تصاویر زیر الگو بگیرید.
دراین بخش به اندازه فضای ایجاد شده در وسط طرح مرحله قبل یک تکه چوب برش بزنید. سپس به کمک چند بست فلزی چوب برش زده را روی آن قرار داده تا بتوانید گلدان را به روی آن قرار دهید.
در نهایت شما توانسته اید یک میز با جعبه های چوبی بسازید و از آن به عنوان میز عسلی یا میز قهوه استفاده کنید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.
advertising