آموزش ساخت ریسه مو با مروارید

خواندنیهنرهای دستی

- 98/04/17
آموزش ساخت ریسه مو با مرواریدساخت ریسه علاوه بر آنکه یک سرگرمی محسوب می شود و می تواند به ما کمک کند تا ریسه برای موهای خود و عزیزانمان را با کمترین هزینه و با زیباترین مدل ها بسازیم می تواند یک شغل مناسب و منبع درآمد بسیار عالی نیز باشد .اگر هیچ آشنایی با آموزش ساخت ریسه مو ندارید اصلا نگران نباشید ساخت ریسه مو بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکرش را بکنیم و فقط کافی است که کمی خلاقیت داشته باشیم تا بتوانیم با وسایل بلا استفاده اطرافمان از قبیل مروارید و مهره و هر چه که موجود است تاج های شیک و فوق العاده بسازیم.
آموزش ساخت ریسه مو با مروارید

وسایل مورد نیاز ساخت ریسه مو


مروارید در سه سایز / نگین مارکیز پلاستیکی یا سنگی / کریستال ریز / سیم شماره 3

ساخت ریسه مرواریدی برای تزیین مو


چون ریسه مون پرکاره اندازه ریسه هر چقدر باشه چهار یا پنج برابرش از سیم برش میزنیم.دو لا می کنیم و وسط سیم رو پیدا می کنیم.
بعد یه مروارید ریز از یک طرف سیم رد می کنیم.بعد دوتا مروارید ریز از سیم سمت راست و دو تا دیگه از سیم سمت چپ رد می کنیم.مرواریدارو سُر می دیم تا بیان وسط سیم.

بعد مروارید سمت راستی یا چپی رو تاب می دهیم در اخرهم دوسه دور اضافه می پیچانیم و بعد مروارید سمت بعد رو تاب می دهیم.
بعد از مرواریدای ریز نوبت مرواریدای متوسطه دوتا مروارید متوسط از سمت راست و دوتا از سمت چپ رد می کنیم و سر می دهیم تا برسه به انشعابمون.

یکی از راست و یکی از چپ می پیچانیم تا مثل یه شاخه بشه.می توانید واسه تمیزی از سر شاخه بگیرید و کمی سیم رو بکشین.
حالا نوبت ریسه اصلیه که باید پرتراکم درست کنید.از هر سه سایز مروارید بنا به سلیقه میتونین ترکیبی استفاده کنین فقط باید خیلی فشرده بپیچین.
بنابه سلیقه می توانیند بعضی جاها یه انشعاب بلند بدین و سنگ مارکیز بزنید.سر انشعابی که با کریستال درست کردین رو میپیچین به سیم ریسه اصلی.اضافه سیم انشعاب کریستال رو قیچی می کنیم.

ریسه مونو به این شکل تا پایان ادامه می دهیم .چون سیم من کوتاه امد نتوانستم.شاخه سیم تونو بلندتر بردارید.

می توانید همین طور پشت سر هم کار را ادامه بدین.یا در صورت تمایل مثل ابتدای ریسه سرشاخه درست کنید.
advertising