تزیین کفش های مجلسی با مروارید و سنگ

خواندنیهنرهای دستی

- 97/10/03
تزیین کفش های مجلسی با مروارید و سنگروش های جدید برای تزیین کفش عروس با وسایل تزیینی مختلف را در این مطلب مشاهده نموده و با استفاده از این ایده ها و صرف کمترین هزینه، کفش های ساده را تبدیل به کفش های مجلسی شیک و زیبا نمایید.
تزیین کفش های مجلسی با مروارید و سنگ
ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین کفش عروس با مروارید، تور، نگین، پارچه و… را در این مطلب مشاهده نموده و از این روش های جالب برای تزیین کفش های ساده برای نو عروسان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از این مدل کفش های زیبا می توانند به عنوان الگو مورد استفاده قرار بگیرند و با به کارگیری ابتکار و خلاقیت و ایجاد تغییراتی در آنها زیباترین کفش ها را برای عروس خانم های شیک پوش و باسلیقه تزیین نمایید. در ادامه بیشتر با این ایده ها و روش های جدید و جالب آشنا خواهید شد.

هدف از تزیین کفش مجلسی با وسایل تزیینی مختلف، زیبایی بخشیدن بیشتر به کفش های ساده است، مطمئنا کفشی که با به کارگیری خلاقیت و ابتکار تزیین می گردد از جذابیت بسیاری برخوردار است و می تواند گزینه ای مناسب برای جشن عروسی باشد. خانم ها علاقه زیادی به کفش پاشنه بلند دارند اما خیلی زود از کفش هایی که داخل کمدشان دارند خسته می شوند و سراغ مدل های جدیدتر و شیک تر می روند.

پیشنهاد خوبی برایتان داریم. اگه از کفش های قدیمی تان خسته شدیدآن ها را دور نندازید. در عوض با کمی تلاش به کفش های متفاوتی تبدیلشان کنید. اگر به دنبال سادگی اما تفاوت هستید از این روش استفاده کنید. کمی منجوق از خرازی تهیه کنید. ابتدا روی پاشنه چسب بمالید و منجوقها رو روی پاشنه بچسبونید. البته تراکم منجوق ها نباید خیلی زیاد باشه.
advertising