نحوه ساخت گردنبند شیک کریستالی

خواندنیهنرهای دستی

- 97/12/05
نحوه ساخت گردنبند شیک کریستالیاستفاده از ذوق و سلیقه برای ساخت زیورالات زیبا و با استفاده از وسایل ساده ، احساس اعتماد به نفس جالبی به انسان می دهد و نشا نه ی هنرمندی شماست فقط کافیست دست به کار شوید.


وسایل مورد نیاز برای ساخت گردنبند دست ساز کریستالی شیک:


- برای ساخت گردنبند به لوازم زیر نیاز داریم:
دانه‌های مروارید سفید ۸ میلیمتری ,سیم ماهیگیری سفید ۰٫۲ میلیمتری ،دانه‌های کریستال ۴ میلیمتری (اگر کریستال چند وجهی باشد زیبا تر است), قفل گردنبند,حلقه برای قفل, قیچی
نحوه ساخت گردنبند شیک کریستالی

نحوه درست کردن گردنبند با کریستال و مروارید:


برای درست کردن گردنبند کریستالی بایستی اول دور گردن را اندازه بگیرید و براساس آن حدود ۳۰ سانتیمتر از سیم ماهیگیری را ببرید و قفل گردنبند کریستالی را از آن رد کنید و با گره آن را ثابت کنید و حالا ۶عدد کریستال و ۵عدد مروارید را از سیم رد کنید.
کاری که الان باید انجام بدهید سه دانه کریستالی را به شکلی که در تصویر می‌بینید به انتهای سیم اضافه کنید و ادامه سیم را, از دانه‌های کریستالی رد کنید و حالا به انتهای سیم ۵ دانه کریستالی دیگر اضافه نمایید و دوباره ادامه سیم را از دانه کریستالی, آخر رد کنید.

دو دانه کریستال، یک مروارید ۸ میلیمتری و دو دانه کریستال به گردنبند اضافه کنید و سیم را مطابق تصویر از دانه کریستال, رد کنید.سیم را از دو دانه کریستال نزدیک هم، رد کنید و ۵ دانه کریستال اضافه کنید.
سیم مطابق تصویر را از دانه کریستال را رد کنید.یکبار دیگر سیم را از دانه کریستالی رد کنید. بعد از آن دو دانه کریستال، یک مروارید و دو دانه کریستال اضافه نمایید و سیم را مطابق قسمت آخر تصویر از دانه کریستال رد کنید.

یک دانه مروارید و چهار دانه کریستال اضافه کنید. بعداز آن سیم را از دانه‌های کریستال رد کنید ۵ دانه کریستال دیگر, اضافه کنید و سیم را از دانه‌های کریستال رد کنید.
این الگو را ادامه دهید هفت دانه کریستال و پنج دانه مروارید, به گردنبند کریستال اضافه کنید اینکار را همین طور برای بقیه دانه های کریستال ادامه دهید تا گردنبند دست ساز کامل شود سپس حلقه طلایی را اضافه کنید و حالا حلقه را با سیم اضافه کنید و سپس قسمت اضافی سیم را ببرید. حالا گردنبند کریستالی زیبای شما آماده است.
advertising