ساخت جعبه کادو مخصوص ولنتاین

خواندنیهنرهای دستی

- 97/11/10
ساخت جعبه کادو مخصوص ولنتاینساخت جعبه کادو از اون دسته هنرهائیه که کاربرد خیلی زیادی داره و همه ما به یادگیری انواع مختلفش احتیاج داریم تا بتونیم برای مناسبت های مختلف ازش استفاده کنیم. جعبه کادو مدل های مختلفی داره که با توجه به هدیه ایی که درنظر داریم یک کدوموشو انتخاب میکنیم. جعبه کادو امروزمون خیلی راحت و زود ساخته میشه. در ادامه نحوه ساختشو ببینید.

آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین


همینطور که گفتم آموزش امروز ما ساخت جعبه کادو که البته آموزش خیلی راحتیه و خیلی جاها کاربرد داره. شما می توانید اونو توی سایزهای مختلف بسازین و ازش استفاده های زیادی کنید. برای ساخت این نوع جعبه کادو به مقوا، مقداری چسب و دو تکه روبان احتیاج دارین.
برای شروع ساخت جعبه کادو مقوا رو به شکل مربع برش بزنید
میتونین خطوطی رو که قراره تا بخوره به صورت کمرنگ با مداد روی مقوا بکشین تا فرم دادن و تا زدن مقوا راحت تر شه.
خب حالا لبه های مقوا را رو به بالا تا بزنید تا دیواره های جعبه کادو شما درست شه.
ساخت جعبه کادو مخصوص ولنتاین
تو این مرحله از ساخت جعبه کادو میریم سراغ ساخت درپوشی برای جعبه ایی که ساختیم. برای اینکار یه جعبه به شکل مستطیل با همون مقوا بسازید، طوری که به راحتی داخل جعبه ایی که قبلا ساختیم قرار بگیره و شکل شکلات ما رو کامل کنه.
خب حالا با دو تکه روبان دو سر جعبه کادو رو ببندین تا قشنگ تر شه.خب دوستهای خوبم ساخت جعبه کادو به پایان رسید. میتونین اونو در سایزها و رنگ های مختلف تهیه کنید و به کسانی که دوسشون دارین تقدیم کنید
advertising