انتشار آلبوم از یادت نمی‌کاهم اثر امین هنرمند

مجلهموزیک

- 97/08/26
انتشار آلبوم از یادت نمی‌کاهم اثر امین هنرمندآلبوم از یادت نمی‌کاهم اثر امین هنرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین خریداری کرد.
آلبوم از یادت نمی کاهم، مجموعه تازه ای در فضایی کلاسیکال است که امین هنرمند بعد از آلبوم‌های دیروز تا امروز(گزیده موسیقی فیلم) و شکوه‌های بی‌کلام، این اثر را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
این آلبوم در قالب ۱۰ قطعه به نام های «یک قطره آب»، «یک روز تابستان»، «حال وهوای جنگل»، «تو را من چشم در راهم»، «به دیدارم بیا هر شب»، «قطعه برای فلوت و گیتار»، «دوئت برای ویولون و ویولا»، «آلگرو»، «لنتو» و «آلگرتو» به اجرا در آمده که مجموعه سه ترانه برای کنترتنور در کانادا است و بر اساس اشعاری با مضمون طبیعت از سه شاعر کانادایی متعلق به سه نسل مختلف ساخته شده است. قطعات «به دیدارم بیا هرشب» و «تو را من چشم در راهم» محصول سفارش گروه کر شهر تهران و وکاپلا است که مبنای کلام آنها از سروده های مهدی اخوان ثالث و نیما یوشیج است. سونات برای کلارینت و پیانو بر اساس تم‌های ایرانی نوشته و اولین بار در کانادا اجرا شده‌اند. این اثر به همراه دوئت برای ویولن و ویولا و قطعه برای فلوت و گیتار، همگی بر اساس فرم‌ها و چارچوب‌های شناخته‌شده کلاسیک شکل گرفته‌اند.

advertising