برگزاری پروژه موسیقی 98 در عمارت روبرو

مجلهموزیک

- 97/08/26
برگزاری پروژه موسیقی 98 در عمارت روبروعمارت روبرو با دعوت از علاقمندان و دانشجویان عرصه موسیقی پروژه موسیقی 98 را از آبان ماه جاری تا اردیبهشت سال آینده برگزار کرد.
پروژه موسیقی 98 با هدف ایجاد ارتباط فکری میان علاقمندان جدی موسیقی و تنی چند از آهنگسازان معاصر ایران ، با برپایی 30 ساعت سمینار متمرکز بر تاریخ تحلیلی موسیقی، کارگاه اهنگسازی و اجرای آثار 6 آهنگساز جوان توسط نوازندگان گروه زروان و ارکستر یارآوا برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، شکل گیری و رشد پروژه های موسیقایی در قالب جشنواره ها ، برگزاری کلاس های آموزشی و کنسرت گروه های مستقل حکایت از وجود مخاطبین کنجکاو و بستر مناسب برای رشد هنر معاصر دارد. در این میان شناخت و مرور مفاهیم و محتوای تاریخی و تکنیکی موسیقی معاصر از یکسو و کمبود فعالیت های میان رشته ای ، ارتباط فکری و همکاری مشترک میان متخصصین رشته های مختلف هنری و علمی از سوی دیگر به شدت حس می شود.این پروژه موسیقی برای پاسخ به همین دغدغه ها با حضور 8 آهنگساز از 22 آبان ماه شروع شد.
6 آهنگساز جوان به عنوان شرکت کننده فعال جهت نگارش آثار جدید انتخاب خواهند شد. آثار این شرکت کنندگان در اردیبهشت ماه سال 1398 توسط گروه زروان و گروه یار آوا اجرا می‌شود.
advertising