رونمایی از موزیک ویدیوی یادگار سرو

مجلهموزیک

- 97/08/10
رونمایی از موزیک ویدیوی یادگار سروکیوان ساکت موسیقیدان ایرانی به منظور بازگشت امید به مبتلایان «ام اس» و روحیه بخشیدن به آنها موزیک ویدیویی با نام «یادگار سرو» را با صدای وحید تاج به کارگردانی مازیار رضاخانی و تهیه کنندگی حسین کاکاوند آهنگسازی کرده است.
کیوان ساکت آهنگساز موزیک ویدیوی «یادگار سرو» درباره این اثر موسیقایی گفت: «یادگار سرو» در کنار بیماری، یک عشق بزرگ را به نمایش می گذارد و برای مخاطب تصویر تازه ای از دنیای مبتلایان به ام اس ترسیم می کند. در واقع پیام اصلی این اثر از بین بردن کلیشه های ذهنی درباره بیماری ام اس است و اینکه بسیاری از این بیماران با درمان به موقع می توانند زندگی عادی داشته باشند.
ساکت این روزها با گروهی که می خواهند هنر را تبدیل به زبانی برای بیان مشکلات مهم اجتماعی کنند، همکاری های تازه ای را شروع کرده است. گروهی که تهیه کننده اش حسین کاکاوند و کارگردانش مازیار رضاخانی خود از اعضای جامعه ام اس و به قول کیوان ساکت، درد کشیده و دغدغه مند این جامعه هستند.
آنها این روزها در تکاپوی ساخت سه گانه ای درباره دردمندان جامعه هستند که اولین موزیک ویدیوی این سه گانه با نام «یادگار سرو» منتشر شده است.
وحید تاج خواننده، علی تبریزی فیلمبردار، بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و لادن قناد مجری پرفورمنس، نیماکامکار تنظیم کننده و نوازنده گیتاربیس و درامز از دیگر عوامل تولید موزیک ویدیو «یادگار سرو» هستند.
advertising