آلبوم عالیجناب گروه ایوان منتشر شد

مجلهموزیک

- 98/01/01
آلبوم عالیجناب گروه ایوان منتشر شداولین آلبوم گروه «ایوان» به نام «عالیجناب» منتشر شد. این آلبوم در واپسین هفته ماه اسفند به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» آماده انتشار و از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع شد.

این مجموعه شامل یازده منتخب گروه ایوان از آثار خاطره‌انگیز و کارهای جدیدشان است. عالیجناب، سروناز، زیبای من، بمونی برام، خوش به حالت، نفس، تو که معروفی، شاهکار، معاف، آروم جونم و بام تهران عناوین قطعات این مجموعه است. این قطعات با موسیقی «فواد غفاری»، خوانندگی «حسین شریفی»، ترانه «حدیث دهقان» و تنظیم‌های «مصطفی مومنی» و «حامد دهقانی» در اختیار طرفداران گروه ایوان قرار گرفته‌اند.

گروه ایوان از حدود دو سال پیش اسمش سر زبان‌ها افتاد و آنها رفته رفته قطعاتشان را به گوش مخاطبانشان رساندند. اما اتفاق اصلی برای آنها در سال 97 و با قطعه عالیجناب رخ داد. اثری که در سطح گسترده‌ای شنیده شد و آنها توانستند در ماه آذر اولین کنسرتشان را به میزبانی سالن میلاد پایتخت روی صحنه ببرند. گروه ایوان در ادامه تور کنسرت‌هایش را آغاز کرد و بهمن‌ماه سانس‌های تمدیدی اجرایشان در تهران برگزار کردند. قرار است گروه ایوان پس از تعطیلات نوروز مجدداً در تهران اجرا داشته باشد و آنها این روزها درگیر برگزاری آخرین سانس‌های برنامه‌های زمستانی خود هستند.
advertising