تور کنسرت‌ های ایوان بند با اجرا در پانزده شهر ادامه خواهد داشت

مجلهموزیک

- 97/12/15
تور کنسرت‌ های ایوان بند با اجرا در پانزده شهر ادامه خواهد داشتتور جدید کنسرت‌های زمستانی «ایوان بند» در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی موسسه «صوت آوای هنر» اعضای این گروه از ابتدای ماه اسفند تور اجراهای زنده خود را در شهرهای مختلف ایران آغاز کرده‌اند و تا آستانه عید نوروز به دیدار دوستدارانشان در استان‌های کشور می‌روند. اجراهای ایوان بند از روز اول اسفند در شهر مرودشت آغاز شد. شهرهای دیلم (4 و 5 اسفند)، میناب (7 اسفند)، بندرعباس (8 اسفند)، کرج (9 اسفند)، بجنورد (10 و 11 اسفند)، بوشهر (15 اسفند)، سلماس (16 اسفند)، ایلام (20 اسفند)، شیراز (21 و 22 اسفند)، اصفهان (23 اسفند)، سقز (24 اسفند)، ماکو (25 اسفند)، ایذه (26 اسفند)، مسجد سلیمان (27 اسفند) و کیش (28 اسفند) مقصدهای تور عالیجناب ایوان بند در ماه اسفند هستند.

این اجراها در حالی برگزار می‌شود که تور کنسرت‌های ایوان بند از روز شانزدهم آذر و با اولین اجرای زنده این گروه در تهران آغاز شد. آنها در ادامه با استقبال خوب مخاطبانشان به شهرهای مختلف ایران سفر کردند و برای ایام نوروز روزهای شلوغی را در پیش دارند. از سوی دیگر قرار است به زودی اولین آلبوم ایوان بند هم بازار عرضه شود. این آلبوم به نام «عالیجناب» از سوی شرکت صوت آوای هنر به بازار عرضه می‌شود.
advertising