همکاری دوباره ماکان اشگواری و امیر صارمی

مجلهموزیک

- 97/12/06
همکاری دوباره ماکان اشگواری و امیر صارمیماکان اشگواری و امیر صارمی در همکاری دوباره با یکدیگر، روز پنجشنبه 9 اسفند در قالب یک کنسرت از آلبوم جدیدشان با نام «بعد برو» رونمایی می‌کنند.

دو سال پیش بود که ماکان اشگواری و امیر صارمی در همکاری مشترکشان آلبوم «دور» را منتشر کردند و حالا برای دومین بار نتیجه همکاری‌شان را در آلبوم «بعد برو» به گوش علاقه‌مندانشان خواهند رساند.

این دو هنرمند برخلاف آلبوم پیشین در آن که با سهیل پیغمبری، سردار سرمست و کریستف رضاعی همکاری کرده بودند، در یک فضای کاملاً آکوستیک تنها از ساز گیتار استفاده کرده‌اند که توسط امیر صارمی نواخته شده و در کنار آواز ماکان اشگواری قرار گرفته است و در واقع بر اساس الگوی خنیاکری‌های قدیم است.

اشعاری از ابراهیم منصفی، ملک‌الشعرای بهار، حافظ و بابا طاهر در کنار اشعاری از خود ماکان اشگواری در این آلبوم خوانده شده و ضبط آنسامبل و میکس و مسترینگ آن توسط کاوه عابدین در استودیو صبا انجام شده است.

آنها در کنسرت پیش‌رو قطعات آلبوم «بعد برو» را در 9 قطعه اجرا و به این طریق از آلبوم جدیدشان رونمایی می‌کنند که توسط نشر و پخش جوان منتشر خواهد شد. آخرین اثری که از ماکان اشگواری به گوش‌ها رسیده، آلبوم «برای کامیون‌ها» است که اسفند سال گذشته در فضای موسیقی تجربی و الکترونیک منتشر شد.
advertising