دنیای نوی کاکوبند در بازار موسیقی

مجلهموزیک

- 97/11/16
دنیای نوی کاکوبند در بازار موسیقیدومین آلبوم رسمی «کاکوبند» از امروز (سه‌شنبه پانزدهم بهمن) با نام «دنیای نو» منتشر شد تا به این ترتیب پس از مدت‌ها، روز پنجشنبه 9 اسفند آلبوم جدیدشان را در سالن وزارت کشور روی صحنه ببرند.

آلبوم «دنیای نو» هفت قطعه به نام‌های «طغیان»، «دنیای نو»، «بیابانی»، «وانیا»، «عشق»، «رویای فردا» و «دعوت» دارد که «دعوت» نام آلبوم اول این گروه هم بود. دغدغه اصلی «کاکوبند» همانطور که بارها اعلام کرد‌اند حضور در مارکت جهانی موسیقی است و برای رسیدن به آن، سال‌هاست در حال تکاپو و پژوهش‌اند.

اعضای «کاکوبند» درباره آلبوم جدیدشان نوشته‌اند: «ما همه در دنیای قلب‌هایمان با هم برابریم و به هم نیازمند و ما در اندیشه و آرزوی جهانی نو هستیم. جهانی که در آن سنگ‌های تنها و کوچک بیابان محترم‌اند. جهانی که در آن صدای قلب‌ها شنیده می‌شود. جهانی که در آن تنی در بند نیست، دلی آزرده نیست، طبیعت افسرده نیست. امروز روی درختان را بوسیدم. مه را در آغوش کشیدم و در خاک خوابیدم. به امید جهانی نو، آری... به امید آن روز.»

آلبوم «دنیای نو» با صدای نیما و پویاصرافی مهر منتشر شده که نیما صرافی‌مهر به عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده و میکس و مسترینگ، امیر علیزاده مشاور تنظیم، آهنگسازی، طراحی ریتم و صدا و پویا صرافی‌مهر ملودی‌ساز و مشاور در آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم حضور داشته‌اند.
advertising