آموزشگاه موسیقی تاج در کرج افتتاح شد

مجلهموزیک

- 97/12/05
آموزشگاه موسیقی تاج در کرج افتتاح شدوحید تاج خواننده موسیقی اصیل ایرانی عصر روز جمعه، سوم اسفندماه سال جاری آموزشگاه موسیقی «تاج» را با حضور اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی در کرج افتتاح کرد.

این خواننده موسیقی ایرانی که فارغ‌التحصیل لیسانس موسیقی و فوق‌لیسانس آهنگسازی از دانشگاه سوره تهران و آواز را در محضر اساتیدی همچون استاد محمدرضا شجریان فراگرفته و سالیان زیادی را به تربیت هنردوستان و هنرجویان پرداخته، به دلیل دغدغه‌هایش درزمینهٔ آموزشی و ارائه صحیح موارد آموزشی اقدام به تأسیس آموزشگاه موسیقی کرده است و امید دارد با افتتاح این آموزشگاه، اتفاق‌های خوب در عرصه موسیقی ایرانی رخ دهد و بتواند با حضور و کمک اساتید، هنرمندان توانایی را به این عرصه موسیقی معرفی کند.

محمد معینی مدیر برنامه این خواننده ضمن اعلام این خبر گفت: «آموزشگاه موسیقی تاج به مدیریت وحید تاج عصر جمعه، با حضور تعداد زیادی از هنرمندان، اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی افتتاح شد و استقبال بسیار خوب و کم‌نظیری از این مراسم دور از انتظار ما بود و شرمنده لطف و محبت تمامی دوستانی که تشریف آوردند شدیم و خود آقای تاج نیز به این مسئله اذعان داشتند.»

معینی درباره بخش آموزشی این آموزشگاه توضیح داد: «آموزشگاه موسیقی تاج، در تمامی رشته‌های آواز، سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک؛ هنرجو می‌پذیرد و وحید تاج در کنار مدیریت آموزشگاه به تدریس آواز می‌پردازد. همچنین علیرضا تاج پدر ایشان و از هنرمندان ردیف دان و آوازخوان نیز از اساتید این آموزشگاه هستند.»

کاوه آقازاده سنتور، امیر یاراحمدی نی، فرهاد مشتاق سه‌تار، امین دماغ گل سه‌تار، پویا جوانمیری ویولن ایرانی و کلاسیک، سروش عازمی خواه پیانو و ویولن، صابر سوری و سعید سیدنیا عود، راحله فیروزی چنگ، مهناز اطهری نژاد دف و تمبک، نیما حدادی و نسرین سلیمانی دف، وحید سلیمان نژاد کمانچه به‌عنوان اساتید حضور خواهند داشت و وحید تاج در بخش تدریس آواز در کنار دیگر اساتید آموزشگاه حضور دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور و ثبت‌نام در رده‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02634411866 تماس بگیرند.

گفتنی است صابر سوری، سعید خلج، علی صدیقی راد، سعید صفری، فرهاد مشتاق (مسئول واحد موسیقی ارشاد استان البرز)، امین دماغ گل، امیر یاراحمدی و دیگر اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی از شهرهایی چون تهران، اهواز، شمال و ... در این مراسم حضور داشتند.
advertising