اولین کنسرت عربستان با حضور ماریا کری خواننده پاپ آمریکایی

مجلهموزیک

- 97/11/09
اولین کنسرت عربستان با حضور ماریا کری خواننده پاپ  آمریکاییمدتی است که حکومت عربستان اقدام به تغییرات اساسی در قوانین کشور خود کرده است و خیلی از قوانین خود را تغییر داده است. به طور مثال تا چندی پیش زنان در این کشور اجازه رانندگی نداشتند اما به تازگی رانندگی برای زنان عرب آزاد شد و این خبر بازتاب گسترده ای داشت. حال هم به تازگی برگزاری کنسرت خواننده های مخلف در کشور عربستان آزاد شده است.

حقیقت امر این است که عربستان پس از افتضاحی که از قتل خاشقچی به وجود آورد حال با صدور مجوز کنسرت در حال تلاش است تا نگاه جامعه جهانی به این کشور را تغییر دهند و توریست‌ های بیشتری را به عربستان جذب کنند.

عرستان در انتهای ماه ژانویه امسال کنسرتی را برگزار خواهد کرد که اولین تورنمنت جهانی گلف در شهر جده است. شاید برایتان جالب باشد که قرار است خواننده مشهور آمریکایی ماریا کری قرار است اولین کنسرت در شهر مکه را اجرا کند.

کنسرت ماریا کری که روز 31 ژانویه در شهر اقتصادی ملک‌ عبدالله در استان مکه برگزار خواهد شد، پنجمین کنسرت این خواننده مشهور آمریکایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد بود. او قبلا نیز چندین کنسرت را در شهرهای مختلف کشور امارات برگزار کرده بود.

ماریا کری همچنین در مراسم افتتاحیه مسابقه بین‌ المللی گلف در شهر جده نیز حضور خواهد داشت. در ادامه برگزاری این کنسرت چند خواننده مشهور دیگر از جمله شان پان رپر جامائیکایی و بلقیس احمد فتحی خواننده زن عرب و دی‌جی تیستو هلندی حضور دارند و به اجرای آهنگ های مختلف می پردازند.
اولین کنسرت عربستان با حضور ماریا کری خواننده پاپ  آمریکایی

ماریا کری به همراه همسر و فرزندانش


ماریا کری متولد 27 مارس 1970 است که علاوه بر فعالیت در زمینه خوانندگی به بازیگری نیز مشغول است.این خواننده آمریکایی که در سبک پاپ فعالیت می کند بیش از 200 میلیون فروش در سرار دنیا داشته‌ است و در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی تاریخ حضور دارد.
advertising