آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم سریال گسل ساخته علیرضا بذرافشان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/12
آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم سریال گسل ساخته علیرضا بذرافشان

زمان پخش فصل دوم سریال گسل


کارگردان فصل دوم سریال گسل در مورد فیلم جدید خود توضیحاتی ارایه داد. وی این روزها مشغول نگارش فصل دوم سریال گسل است. به گفته وی این سریال 30 قسمت است که تا به حال 15 قسمت از آن نگارش شده است. وی درباره زمان تولید این سریال نیز بیان داشت: هر زمان که نگارش متن کامل شود وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد. هنوز از زمان دقیق پخش این سریال اطلاعاتی منتشر نشده است.

ژانر فصل دوم سریال گسل


ژانر این سریال کمدی سیاسی است.

داستان سریال گسل 2


کارگردان این مجموعه تلویزیونی درباره داستان فیلم این گونه توضیح داد: ما دو ماجرای کمدی سیاسی که در فصل یک به تصویر کشیده شد را به سمت وقایع روز بردیم و اتفاقاتی که در این مدت در بخش سیاسی کشور افتاد،‌ مبنای اصلی قصه ما را تشکیل داد.
موضوع و داستان اصلی «گسل2» درباره فساد، آقازادگی و رانت‌هایی که آقازاده‌های مقام‌های دولتی از آنها استفاده می‌کنند، می باشد.
آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم سریال گسل ساخته علیرضا بذرافشان

بازیگران سریال گسل 2


بازیگران فصل اول سریال گسل سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی، کاوه سماک باشی، سامان دارابی ،‌طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی بودند. این احتمال وجود دارد که چند نفر از بازیگران در فصل دوم حضور نداشته باشند وجود دارد. به احتمال زیاد چند بازیگر جدید به این سریال اضافه حواهند شد.

کارگردان سریال گسل 2


علیرضا بذرافشان کارگردان فصل دوم گسل می باشد.
از جمله فیلم های ساخته این کارگردان مطرح تب سرد، زیرزمین، چارخونه، راه بی پایان، هفت سنگ، گسل 1 و... هستند.
advertising