صحبت های پوران درخشنده درباره عدم ساخت هیس پسرها فریاد نمی زنند

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/08
صحبت های پوران درخشنده درباره عدم ساخت هیس پسرها فریاد نمی زنندپوران درخشنده در طی مصاحبه ‌ای که اخیرا انجام داده گفته است که به خاطر شرایط اقتصادی فعلی سینما، فعلا نمی تواند فیلم سینمایی «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» را بسازد.
پوران درخشنده کارگردان توانای سینمای ایرانی که بزرگ ترین دغدغه او مسایل اجتماعی است و در همه فیلم هایش به مشکلات اجتماع می پردازد اخیرا تصمیم به ساخت یک فیلم جدید در مورد پسران گرفت. او مدتی پیش از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «هیس پسرها فریاد نمی زنند» خبر داد. پوران درخشنده گفته که شاید بتواند فیلم را بعد از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به مرحله تولید برساند. او در این باره توضیحاتی نیز ارایه داد و بیان داشت:
من حدود 2 سال درگیر دریافت پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» بودم اما حالا که موفق به این امر شده‌ام متاسفانه شرایط اقتصادی برای ساخت فیلم مهیا نیست.
او در ادامه توضیح دادکه تهیه کنندگی این فیلم بر عهده خود اوست و تقریبا بازیگران فیلم هم مشخص شده اند اما باید منتظر ماند و دید که شرایط اقتصادی چگونه می شود

پوران درخشنده کارگردان مطرح سینما


پوران درخشنده در 7 فروردین ماه سال 1330 در شهر کرمانشاه به دنیا آمده است. وی فارغ‌ التحصیل رشته سینما با گرایش کارگردانی ازمدرسه عالی تلویزیون و سینما است. پوران درخشنده دارای لوح افتخار درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد ایران است. او قبلا فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند را ساخته است. موضوع این فیلم درباره کودک آزاری بود.
advertising