مرحله پیش تولید فیلم سینمایی سوما آغاز شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/30
مرحله پیش تولید فیلم سینمایی سوما آغاز شدعباس جهانبخش تهیه کننده فیلم سینمایی سوما در مصاحبه ای توضیحاتی درباره این فیلم عنوان کرد. به گفته جهانبخش پروانه ساخت این فیلم در سال گذشته دریافت شده و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل پیش تولید هستند. او درباره کارگردان این فیلم سینمایی گفت: در این پروژه بیژن زمان پیرا به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت و مذاکره با بازیگران فیلم را آغاز کرده ایم. با توجه به فیلمنامه، چند بازیگر زن را برای ایفای نقش کاراکترهای اصلی پروژه انتخاب خواهیم کرد. هنوز مشخص نشده است که بازیگران سوما چه کسانی خواهند بود.
فیلم سوما که یک ملودرام اجتماعی است قصه یک دختر کرد را روایت می کند که پدرش به شغل کولبری مشغول است و زندگی آن ها دچار مشکلات مالی فراوانی است.
جهانبخش در مورد محل فیلمبرداری این فیلم گفته است که 10 درصد فیلم در کردستان و مابقی کار در تهران انجام خواهد شد. به دلیل اینکه فضای فیلم سوما در زمستان اتفاق می افتد بخشی از تصویربرداری آن در ارتفاعات شهری انجام خواهد شد.
به گفته تهیه کننده فیلم سوما اگر بتوانند کار فیلمبرداری را زودتر شروع کنند احتمالا بتوانند کار را به سی و هفتمین دوره جشنواره فجر برسانند و در این دوره حضور پیدا کنند. .
advertising