نگاهی به فیلم سینمایی سرو زیر آب با بازی بابک حمیدیان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/02
نگاهی به فیلم سینمایی سرو زیر آب با بازی بابک حمیدیانسرو زیر آب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر است که تهیه‌کنندگی آن را سید حامد حسینی بر عهده دارد. این فیلم سینمایی محصول سال 1396 است.
نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود که به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی انتخاب شد. فیلم سینمایی «سرو زیر آب» هم چنین توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری (علیرضا زرین‌دست) و سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه (عباس بلوندی) را از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به دست آورد.
فیلم سینمایی سرو زیر آب از 30 آبان ماه در گروه سینمایی آزادی در سراسر ایران اکران شده و به نمایش عموم درآمده است. باید دید که استقبال مخاطبان از این فیلم چگونه است.
بازیگران این فیلم سینمایی بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی، مسعود رایگان، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی‌ پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی هستند.
این فیلم به موضوع شهدای گمنام می پردازد. در خلاصه داستان «سرو زیر آب» این طور آمده است: « آیا راز جهانبخش کرامت فاش می‌ شود؟ این راز چگونه فاش خواهد شد؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی‌ گناهیش و بازگشت آرامش سفر طولانی و پرماجرایی را آغاز می‌ کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن ها را تغییر می‌دهد... .»
advertising