اکران فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر به زودی در سینماهای ایران

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/30
اکران فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر به زودی در سینماهای ایرانفیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان است که در سال 1395 تولید شده است این فیلم برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم اولین فیلم بلند مهدی جعفری است.
فیلم یک ملو درام خانوادگی است و قصه ای را روایت می کند که زیاد غریب نیست قصه ای از جوانمردی و قول یک مرد و مهر وعشق مادری که پس از مرگ دخترش متوجه می‌ شود داماد سابقش هنوز همان آدم خوب دیروز است .در واقع داستان فیلم درباره زندگی زن و مردجوانی است که مدتی است از هم جدا شده اند ولی موضوع طلاق خود را به خانواده نگفته اند.زن در تصادف اتومبیلی که همسر سابقش راننده آن است کشته می شود.مرد پس از مرگ همسر سابقش متوجه مسائلی در زندگی او می‌ شود و...
بازیگران این فیلم سینمایی محسن کیایی ، رؤیا افشار، آناهیتا افشار، سوگل قلاتیان، بابک بهشاد، رها خدایاری، ژاله صامتی و شاهرخ فروتنیان هستند.
. فضای این فیلم سینمیی آرام و به دور از خشونت و الفاظ رکیک است و این یکی از نکات مثبت این فیلم به شمار می رود.اگر چه نام این فیلم در هیچ کدام از بخش های جشنواره به عنوان کاندیدا نبود و شاید اصلا در بخش داوری نبود اما اگر به برخی ازشعارهای مستقیم فیلم به نگاه کنیم فیلم خوبی است.
فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر در نوبت اکران قرار دارد و به زودی در سینما اکران خواهد شد.
advertising