پایان تصویربرداری فیلم فانتزی خرها آدم نمی شوند

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/29
پایان تصویربرداری فیلم فانتزی خرها آدم نمی شوندبه تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «خرها آدم نمی‌شوند» به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه کنندگی عباس اکبری در شمال کشور به اتمام رسیده است و بلافاصله کار ساخت موسیقی و انجام جلوه‌ های ویژه آن آغاز شد. ساخت موسیقی این فیلم سینمایی برعهده شهاب اکبری است و طراحی جلوه‌ های ویژه را نیز سپهر کشن فلاح انجام می دهد.
بازیگران این فیلم لیلا اوتادی،یوسف تیموری،ارژنگ امیرفضلی، یوسف مرادیان، هدی منصورفلاح، سعید دولتی، فاطمه شکری، اصغر حیدری، چیا بابامیری و بازیگران نوجوان کیان علی پناه، آرمان پیراسته،هامون قربانی،تینا فتوحی و آیلا فیروزی هستند. درباره موضوع و داستان فیلم «خرها آدم نمی شوند» که یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است این گونه آورده شده است: «بعضی از آدم‌ ها در دنیای واقعی اشتباهاتی انجام داده اند و دچار خطاهایی شده اند و به همین خاطر تبدیل به خر شده و به جنگل تبعید شده‌اند. در این جنگل معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان می رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را پیداکند، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می گذرد و اثری از ادیب نمی شود تا اینکه ....».
اکبر منصورفلاح کارگردان قبل از این فیلم‌ ها و سریال ‌هایی چون «آژانس دوستی»،«پسرهای ترشیده»،«برای آخرین بار»،«فقط به خاطر تو»، «به خاطر من»، «نشانی لاله‌ها»، «آقای گرفتار» و ... را ساخته است.
قرار است این فیلم سینمایی که در پاییز امسال کلید خورد در جشنواره فجر نیز حضور پیدا کند. عباس اکبری تهیه کننده فیلم سینمایی خرها آدم نمی شوند در این باره بیان کرد: ما فرم حضور در جشنواره ملی فجررا پر کردیم و هدف ما نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر است.

advertising