اکران فیلم سینمایی پاسیو در سینماهای گروه هنر و تجربه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/28
اکران فیلم سینمایی پاسیو در سینماهای گروه هنر و تجربهفیلم سینمایی «پاسیو» اولین فیلم بلند مریم بحرالعلومی است که سیمرغ بهترین کارگردانی را از بخش جلوه‌گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دست آورد و از چهارشنبه 18 مهر ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است.
در موضوع و خلاصه داستان «پاسیو» این گونه روایت شده است که قصه ‌ای زنانه را روایت می‌کند،: «گاهی شهر با تمام بزرگی‌اش برای بعضی آدم‌ها همقواره‌ یک پاسیو، کوچک می ‌شود!»
اکران مردمی فیلم سینمایی «پاسیو» در دوشنبه 21 آبان ماه با حضور جمعی از زنان سینما که دیدگاه‌ های متفاوتی دارند، در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزارشد.
در این اکران مردمی، چهره‌ هایی مانند پانته‌آ پناهی‌ ها، لادن مستوفی، گلاره عباسی، کمند امیرسلیمانی، متین ستوده، سارا منجزی، آزاده نامداری و نازنین فراهانی همراه با محدثه حیرت (بازیگر) و مریم بحرالعلومی (کارگردان فیلم) در کنار مخاطبان حضور داشتند.
بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، محمدرسول صفری، علی یعقوبی، بابک انصاری، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در ‌«پاسیو» ایفای نقش کرده‌اند.
اکران «پاسیو» از هجدهم مهرماه در گروه هنر و تجربه آغاز شده و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و اهالی رسانه مواجه شده است.
تیزر تلویزیونی این فیلم نیز از یازدهم آبان ماه در حال پخش از شبکه‌ های مختلف سیما است.
به تازگی پوستر جدید فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی با طراحی سمیه رضاپور رونمایی شده است.
advertising