زمان پخش فصل آخر سریال محبوب بازی تاج و تخت اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/23
زمان پخش فصل آخر سریال محبوب بازی تاج و تخت اعلام شدشبکه تلویزیونی اچ‌ بی‌ او اعلام کرد که فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت که در واقع فصل پایانی آن است اردیبهشت سال آینده (ماه آوریل سال 2019) پخش خواهد شد.
البته هنوز به طور دقیق از روز شروع این مجموعه صحبتی نشده است.
بازی تاج‌ و تخت ( Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌ پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیافو دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌ بی‌ او ساخته شده‌ است. این مجموعه برگرفته از پرفروش ‌ترین مجموعه داستان ‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین به نام ترانه یخ و آتش است.
بازیگرانی همچون امیلیا کلارک و پیتر دینکلیج و نیکولای کاستر-والدو در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.
داستان سریال در قاره‌ های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان 10 ساله اتفاق می‌ افتد و چندین داستان را دنبال می ‌کند. اولین داستان به جنگ بین خانواده‌ های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین و پادشاهی هفت اقلیم می پردازد. دومین خط داستانی، نزدیک بودن زمستانی طولانی و حمله موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌ دهد و سومین خط داستانی مجموعه، تلاش فرزندان پادشاه خلع شده، برای باز پس‌گیری تاج‌ و تخت است. این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهم و عجیبی دارند، درباره مسائلی مانند طبقات اجتماعی، مذهب، وفاداری، فساد، جنگ داخلی و مجازات است.
بازی تاج‌ و تخت رکورددار بیش ترین تعداد بیننده در شبکه اچ‌ بی‌ او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. این سریال تاکنون نامزد و برنده ی بسیاری از جوایز شده‌ که از میان آن‌ ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شده آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزه هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد.

advertising