آغاز نگارش فصل دوم مجموعه تلویزیونی پریا به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/11
آغاز نگارش فصل دوم مجموعه تلویزیونی پریا به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفهفصل دوم مجموعه ی تلویزیونی «پریا» به سفارش سیما فیلم و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در مرحله ی نگارش است تا برای پخش از شبکه ی سه سیما آماده شود.
اسماعیل عفیفه اظهار کرد: این مجموعه که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 40 قسمت در شبکه ی سه سیما ساخته خواهد شد داستانی جداگانه از داستانِ مجموعه ی تلویزیونی «پریا 1 » دارد اما فصل دوم نیز کماکان درباره ی کنترل بیماری ایدز، نحوه ی برخورد با این بیماری و سختی های پدید آمده توسط آن در قالب یک داستان اجتماعی- خانوادگی به تصویر کشیده می شود.
فصل اول پریا یک مجموعه ی تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه با موضوع بیماری ایدز بود که ساخته شد. این مجموعه در 36 قسمت 40 دقیقه ‌ای تولید و در تابستان سال 1395 پخش شد.
اسماعیل عفیفه با بیان اینکه به دلیل موضوع ویژه ی این مجموعه ی تلویزیونی تحقیق و پژوهش های زیادی برای نگارش فیلمنامه انجام خواهد شد، گفت: با توجه به حساسیت های موضوع امیدواریم تا پایان سال کار نگارش دو سوم مجموعه به اتمام برسد و سپس بتوانیم برای تیم تولید، بازیگران و کارگردان آن تصمیم بگیریم.
advertising