آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس با حضور بازیگران جدید

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/14
آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس با حضور بازیگران جدیدطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری پیش‌تولید سریال بچه مهندس رو به پایان است و احتمالاً هفته آینده این سریال کلید خورده و کار فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.
طبق گفته تهیه کننده سریال فیلمنامه در حال نگارش است و همزمان بازنویسی هم می‌شود و در نهایت حدود 35 قسمت می شود.
لوکیشن اصلی سریال «بچه مهندس» پرورشگاه خانه خورشید است که در بوستان ولایت قرار دارد و شهرک دفاع مقدس و خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.. این مجموعه تلویزیونی با وجود انتقاداتی که درباره آن وجود داشت توانسته بود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

داستان سریال بچه مهندس 3


داستان سریال «بچه مهندس» سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود. فصل سوم این سریال ادامه داستان و زندگی پسری به نام جواد است که در شیرخوارگاه بزرگ شده است. این طور که از گفته ها جواد در پایان فصل سوم 28 ساله می شود.
آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس با حضور بازیگران جدید

بازیگران فصل سوم سریال بچه مهندس


پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند
فرهاد قائمیان و ثریا قاسمی از بازیگران جدیدی هستند که حضورشان برای ایفای نقش در این سریال قطعی شده است.

تهیه کننده و کارگردان فصل 3 سریال بچه مهندس


فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته می شود.
advertising