تصویربرداری سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/15
تصویربرداری سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان

زمان پخش سریال از سرنوشت


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری به تازگی فیلمبرداری سریال از سرنوشت در استان تهران آغاز شده است. این سریال قرار است در دو فصل ساخته شود. بیش از هشتاد درصد از تصویربرداری این سریال تلویزیونی در تهران انجام می شود. لازم به ذکر است سریال از سرنوشت دارای 50 قسمت است و قرار است پس از تولید از شبکه دو سیما پخش شود.

ژانر سریال از سرنوشت


ژانر سریال از سرنوشت اجتماعی است.

داستان سریال از سرنوشت


داستان سریال از سرنوشت در ارتباط با سرنوشت دو کودک بی سرپرست است که در پرورشگاه بزرگ شده اند. این دو که با هم دوست هستند کل دوران کودکی تا جوانی را باهمدیگر سپری می کنند. هدف اصلی این سریال دادن امید ب جوانان و سعی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

بازیگران سریال از سرنوشت


تا به حال حضور امین تارخ، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا به عنوان بازیگران فیلم قطعی شده است و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به سریال اضافه شوند. هنوز نامی از بازیگران جدید منتشر نشده است. لیلا بلوکات حدود پنج سال است که از تلویزیون دور بوده است و حال با بازی در این سریال به فضای صدا و سیما برمی گردد.

تهیه کننده و کارگردان سریال از سرنوشت


علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال از سرنوشت است. هم چنین محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردان این سریال تلویزیونی هستند. محمدرضا خردمندان قرار است کارگردانی فصل اول را بر عهده بگیرد و علیرضا بذرافشان به عنوان کارگردان فصل دوم سریال معرفی شده است.
advertising