انتقاد تند کمال تبریزی به فراستی درباره فیلم ما همه با هم هستیم

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/28
انتقاد تند کمال تبریزی به فراستی درباره فیلم ما همه با هم هستیمفیلم سینمایی ما همه با هم هستیم عنوان یک فیلم کمدی است که در حال اکران است و در هفته نخست اکران توانسته فروش نسبتا بالایی داشته باشد. با این حال این فیلم از نگاه منتقدات چندان رضایت بخش نبوده است و مسعود فراستی از جمله منتقدان اصلی است که در برنامه هفت این فیلم را نامناسب و ضعیف دانست و از سرمایه گذار فیلم انتقاد کرد.
در واکنش به صحبت های اخیر مسعود فراستی کمال تبریزی کارگردان فیلم ما همه با هم هستیم پاسخ تندی داد و نوشت:
ه نظرم تلویزیون جایی برای فراستی است، او می‌آید و اینطور که می‌بینیم صحبت می‌کند، از نظرم ام‌الفساد حوزه منتقدان است و مشکلاتی از این دست دارد. اصلا نباید از دستش ناراحت شوید، او یک آدم ریشو نامحترمی است که نباید به او کاری داشت. اما من برای سایر منتقدان احترام زیادی قائل هستم چه از فیلم من تعریف کنند و چه علیه فیلم من تعریف کنند.

الان به آقای فراستی تذکرات لازم را دادند و با ملاحظه بیشتری نسبت به گذشته صحبت می‌کند، اما الان هم که صحبت می‌کند به یک نقد نخ نما، کهنه و تکراری تبدیل شده است و دیگر چیزی به عنوان نقد فیلم از او نمی‌بینیم و تمام آنچه برای فیلم‌هایی که دوست ندارد تکرار می‌کند و تنها هم ۱۰ دقیقه نخست فیلم‌ها را تماشا می کند و سپس درباره کلیت فیلم هم صحبت می‌کند.این آزاردهنده است و باعث می‌شود که خیلی‌ها روی گردان شوند، اگر یک روز آقای فراستی از فیلمی تعریف کرد باید کارگردان ببیند مشکل فیلمش چیست که آقای فراستی از آن تعریف کرده است و بالعکس.

سرمایه‌گذار قبل از فیلم ما خیلی فعالیت‌های دیگری را انجام داد و با تلویزیون هم همکاری‌های زیادی داشته است، آن وقت تلویزیون در یکی از برنامه‌های خود این آدم را به چالش می‌کشد و این سوال را مطرح می‌کند که سرمایه‌اش را از کجا آورده است.این مسئله تعجب‌آور است، حس آدم این است که واقعا تلویزیون ما می‌خواهد به هر قیمتی هم که شده سینما را لگدمال کند و بگوید بد است، من فقط این استنباط را درباره برنامه‌های سینمایی تلویزیون می‌کنم که خیلی اسفناک و بد است.
انتقاد تند کمال تبریزی به فراستی درباره فیلم ما همه با هم هستیم

ژانر فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


این فیلم سینمایی در ژانر کمدی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی ایکس لارج


داستان این فیلم درباره یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است، رئیس شرکت (لیلا حاتمی) پیشنهاد می‌کند که یک هواپیمای خراب از شرکت با چند مسافر را به داخل خلیج فارس بی اندازند تا بتوانند پس از کشته شدن مسافران از بیمه پول دیه و خسارت آنها را بگیرند و با این کار مانع از ورشکستگی شرکت شوند.

بازیگران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی‌، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم پربازیگر هستند.

کارگردان فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم


کمال تبریزی کارگردان این فیلم طنز است.
advertising