هم بازی شدن سامان صفاری با بازیگران خارجی در فیلم پارادایس

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/23
هم بازی شدن سامان صفاری با بازیگران خارجی در فیلم پارادایس

زمان اکران فیلم سینمایی پارادایس


فیلم سینمایی پارادایس زمستان سال گذشته در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران جلوی دوربین رفت و تصویربرداری شد. تدوین فیلم نیز هفته گذشته به اتمام رسید. در حال حاضر کار صداگذاری و موسیقی و تیتراژ در حال انجام است. طبق صحبت های کارگردان فیلم پارادایس هنوز تصمیمی مبنی بر حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر گرفته نشده اما به احتمال زیاد این فیلم به زودی در کشور آلمان اکران شود. فرش قرمز فیلم پارادایس در شهر برلین واقع در کشور آلمان انجام خواهد شد.

ژانر فیلم سینمایی پارادایس


این فیلم سینمایی در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی پارادایس


داستان فیلم درباره دو پسر جوان است که طلبه هستند. آن ها برای شرکت در یک سمینار دانشگاهی در مورد ادیان قصد دارند به کشور آلمان سفر کنند. اما رییس حوزه علمیه که نامش حاج آقا فراستی است مانع رفتن آن ها می شود و هر کار می کند که آن ها به این سفر نروند. این دو جوان طلبه به ناچار حاج آقا فراستی را اغفال می کنند و موفق می شوند که او هم با آن ها راهی سفر شوند. بدین ترتیب برای او هم ویزا می گیرند و این سه نفر با هم به کشور آلمان سفر می کنند و در آن جا با ماجراهای متفاوتی روبرو می شوند.
هم بازی شدن سامان صفاری با بازیگران خارجی در فیلم پارادایس

بازیگران فیلم سینمایی پارادایس


در فیلم سینمایی پارادایس بازیگران مطرح ایرانی و خارجی حضور دارند. مهران رجبی، جواد عزتی، سامان صفاری ، محمد علی نجفیان، بیتا عطشانی، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فلوس از بازیگرانی هستند که در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی پارادایس


تهیه کننده و کارگردان این فیلم علی عطشانی است.
advertising