پخش سریال بوی باران با بازی رویا نونهالی به زودی از شبکه یک

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/13
پخش سریال بوی باران با بازی رویا نونهالی به زودی از شبکه یکمجموعه تلویزیونی از یادها رفته یک سریال تاریخی عاشقانه است که شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما بر روی آنتن رفته است. با توجه به انتقادهایی که درباره ضعیف بودن سریال های ماه رمضان 98 وجود داشت می توان گفت که از یادها رفته توانسته به نسبت سایر سریال های شبکه های دیگر مخاطبان بیش تری را به خود جذب کند. با پایان ماه مبارک رمضان به قسمت های پایانی سریال نیز نزدیک می شویم.

قرار است پس از اتمام این سریال مجموعه تلویزیونی بوی باران از شبکه اول سیما پخش شود. سریال بوی باران با نام قبلی عروس تاریکی پس از اتمام سریال از یادها رفته روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.

ژانر سریال بوی باران


سریال بوی باران یک سریال در ژانر اجتماعی است.

داستان سریال بوی باران


در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است.
پخش سریال بوی باران با بازی رویا نونهالی به زودی از شبکه یک

بازیگران سریال بوی باران


رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و... از بازیگران سریال بوی باران هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال بوی باران


سریال بوی باران به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان و کارگردانی محمود معظمی ساخته شده است.
advertising