فیلمبرداری سریال عروس تاریکی با بازی رویا نونهالی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/18
فیلمبرداری سریال عروس تاریکی با بازی رویا نونهالی

زمان پخش سریال عروس تاریکی


سریال عروس تاریکی که مدتی است تصویربرداری خود را آغاز کرده کار خود را در لوکیشن فرحزاد به اتمام رسانده است. حدود 60 درصد از کار انجام شده و احتمالا این فیلم تا پایان سال بتواند فیلمبرداری را به پایان برساند.
این سریال برای شبکه یک سیما تولید می شود و قرار است در 60 قسمت 45 دقیقه ای تولید شود. پس از ایان کار این سریال از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کارگردان فیلم درباره فیلم عنوان کرده که این سریال یک مجموعه بسیار پرتعلیق و جذاب است و با توجه به داستان آن نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

ژانر فیلم عروس تاریکی


ژانر این مجموعه تلویزیونی درام اجتماعی است.

داستان سریال عروس تاریکی


دربازه زنی به نام سیمین و مردی به نام سیاوش است که سال ها پیش از هم جدا شده اند. اما حالا دوباره قصد دارند که باز هم باهم ازدواج کرده و زندگی جدیدی را با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند . اما در این راه با سختی هایی مواجه می شوند.
فیلمبرداری سریال عروس تاریکی با بازی رویا نونهالی

بازیگران سریال عروس تاریکی


از بازیگران این مجموعه تلویزیونی رضا کیانیان، رویا نونهالی، سپیده خداوردی، نرگس محمدی، شهرزاد کمال زاده، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال عروس تاریکی


تهیه کنندگه سریال عروس تاریکی محمدرضا تخت کشیان و کارگردان آن محمود معظمی است.
از جمله فیلم هایی که معظمی کارگردانی کرده سریال شیوع، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و سریال فاخته است.
advertising