تصویربرداری فیلم ترسناک آنابل 3 به پایان رسید

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/22
تصویربرداری فیلم ترسناک آنابل 3 به پایان رسیدطبق آخرین اخبار سینمای هالیوود فیلمبرداری فیلم سینمایی آنابل 3 به تازگی به پایان رسیده است و و در تاریخ ۳ جولای سال ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را توسط برادران وارنر و نیو لاین سینما آغاز می‌کند.
«آنابل» یکی از موفق‌ترین آثار سینمای وحشت طی سال‌های گذشته بوده است . فیلم سینمایی «آنابل ۲» نسبت به نسخه اول افت فاحشی از لحاظ فروش داشت و حالا سازندگان نسخه سوم امیدوارند که موفقیت آنابل یک را تکرار کنند. قسمت اول فیلم آنابل با بودجه ای بالغ بر 6.5 میلیون دلار تولید شد و با فروشی معادل 257 میلیون دلار در سطح جهان ، یکی از موفقترین فیلم های ترسناک به شمار میرود .
« آنابل » یک فیلم ترسناک آمریکایی است که نخستین بار در سال 2014 به اکران درآمد .

ژانر فیلم سینمایی آنابل 3


این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی آنابل 3


داستان فیلم از روی عروسکی واقعی و مرموز و بدشگون به نام آنابل الهام گرفته شده است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، این زوج تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را برای تسکین غم از دست دادن فرزند خود به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.
آنابل عروسک آدم ربایی است که به ادعای دو شیطان شناس با نام های « اِد و لورن وارن » تسخیر شده است. این عروسک در موزه ی شگفت انگیز « وارن » در مونرو کانتیکت نگه داری میشود .
تصویربرداری فیلم ترسناک آنابل 3 به پایان رسید

بازیگران فیلم سینمایی آنابل 3


آنابل والیس ، وارد هورتون، مکینا گریس، مدیسون آیسمن و کیتی سرایف همراه پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا از بازیگرانی هستند که در فصل سوم این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان فیلم سینمایی آنابل 3


دیوید سندبرگ کارگردان فصل سوم آنابل است.
advertising