حضور جنیفر لوپز در فیلم سینمایی کمدی با من ازدواج کن

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/04
حضور جنیفر لوپز در فیلم سینمایی کمدی با من ازدواج کنجنیفر لوپز قرار است در نسخه سینمایی یک سریال کمدی رمانتیک بازی کند.
طبق آخرین اخبار منتشر شده از سینمای هالیوود قرار است نسخه سینمایی سریال محبوب با من ازدواج کن به زودی ساخته شود.سریال Marry Me در طول سالهای 2014 و 2015 در قالب یک فصل ۱۸ اپیزودی در آمریکا به پخش رسید و حالا قرار است نسخه سینمایی آن با بازی جنیفر لوپز و اوون ویلسون ساخته شود.

ژانر فیلم سینمایی با من ازدوج کن


این فیلم سینمایی در ژانر کمدی ساخته می شود.

داستان فیلم سینمایی با من ازدواج کن


داستان فیلم درباره یک خواننده‌ فوق‌ ستاره پاپ است که لحظاتی قبل از ازدواج با نامزد راک-استار خود در باغ میدان مدیسن، پی می برد که به او خیانت کرده‌ است. این اتفاق چنان او را در هم می ریزد که به تلافی این رفتار غیر اخلاقی نامزدش، ناگهان از میان جمعیت به صورت تصادفی و همان لحظه مردی را انتخاب می‌کند تا با او ازدواج کند و از نامزد قبلی خود انتقام بگیرد.

بازیگران فیلم سینمایی با من ازدواج کن


تا به حال حضور جنیفر لوپز و اوون ویلسون قطعی شده است. . ویلسون و لوپز پیش از این در سال ۱۹۹۷ در فیلم اکشن حادثه ای و ترسناک «آناکوندا» با یکدیگر همبازی شده بودند که فروش خوبی هم داشت. جنیفر لوپز علاوه بر هنرپیشه بودن یکی از سرمایه گذاران این پروژه نیز هست.

کارگردان فیلم سینمایی با من ازدوج کن


کت کوریو که کارگردانی اپیزودهایی از چند سریال آمریکایی از جمله «خانواده مدرن»، «بی‌شرم» و «والدین مجرد» را در کارنامه دارد، این نسخه را احتمالاً در پاییز امسال کارگردانی خواهد کرد.
advertising