زمان اکران فیلم لابیرنت با بازی شهاب حسینی مشخص شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/03
زمان اکران فیلم لابیرنت با بازی شهاب حسینی مشخص شدفیلم لابیرنت اولین ساخته بلند امیرحسین ترابی است. این فیلم سینمایی مدتی پیش برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درخواست داد اما از طرف جشنواره رد شد. این فیلم سینمایی اکنون در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. «لابیرنت» با بازی بازیگرانی مانند شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدی‌کار، علیرضا ثانی‌فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رفته است.

به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، امیرحسین ترابی، کارگردان این فیلم ایرانی در مصاحبه‌ای راجع به تازه‌ترین ساخته‌اش صحبت کرده است. بر اساس صحبت‌های ترابی فیلم سینمایی «لابیرنت» در عید فطر اکران خواهد شد. امیر حسین ترابی در ابتدای صحبت‌هایش از موضع خود نسبت به حضور نداشتن این فیلم در جشنواره ملی فجر چنین گفت:

اگر دو ماه پیش قرار بود به این سوال پاسخ دهم شاید جواب دیگری داشتم اما الان با گذشت این مدت، فقط باید بگویم این سلیقه هیئت داوران بوده که فیلم «لابیرنت» انتخاب نشود و در حال حاضر خوشحالم که فیلم در جشنواره نبود؛ چون وقتی فیلم‌های بخش نگاه نو را می دیدم که بعضی از آنها با کیفیت پایین حضور داشتند، احساس می‌کردم خوب شد که فیلم من در این بخش نبود؛ چون بعضی از فیلم‌ها در حد استانداردهای حضور در جشنواره نبودند.

وی در ادامه درباره اکران «لابیرنت» به شرح زیر صحبت کرد:
پخش کننده داخلی خانه فیلم با مدیریت سعید خانی است و در تلاش برای اکران اول یا دوم عید فطر هستیم. تا آن زمان ممکن است در جشنواره‌های خارجی هم شرکت کنیم؛ چون «لابیرنت» در بازار جشنواره برلین نمایش گسترده داشت و از سوی چند جشنواره درخواست‌هایی برای فرستادن فیلم داشتیم که هنوز جواب قطعی نگرفته‌ایم.
advertising