محسن تنابنده فیلم زیر زمین را با فیلمنامه خشایار الوند خواهد ساخت

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/31
محسن تنابنده فیلم زیر زمین را با فیلمنامه خشایار الوند خواهد ساختمحسن تنابنده بازیگر و کارگردان نام‌آشنای ایرانی است. وی مدتی پیش فیلم سینمایی «قسم» را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده داشت. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، محسن تنابنده به تازگی از فیلم جدیدش با فیلمنامه‌ای از مرحوم خشایار الوند و اکران نسخه بدون تغییر فیلم سینمایی «قسم» در جشنواره جهانی فیلم فجر گفته است. محسن تنابنده درباره ساخت فیلم سینمایی «زیرزمین» به شرح زیر گفت:

هنوز بازنویسی نهایی فیلمنامه «زیرزمین» که اثری کمدی اجتماعی است، به طراحی من و قلم خشایار الوند باقی مانده است. این بازنویسی را حتماً به اتمام می‌رسانیم و با نام خشایار آن را می‌سازیم.

وی همچنین درباره اکران فیلم سینمایی «قسم» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فجر به شرح زیر سخن گفت:

هیچ تغییری در این فیلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فیلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

وی همچنین درباره ارائه فیلم سینمایی «قسم» به جشنواره‌های بین‌المللی گفت:

مانند تمام فیلم‌ها که می‌توانند به لحاظ فرم، محتوا و... ابعاد فراکشوری داشته باشند و حرف جهانی بزنند، فیلم را به پخش‌کننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فیلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.

فیلم سینمایی «قسم» با بازی بازیگرانی مانند مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی جلوی دوربین رفته است. محسن تنابنده پیش از این فیلم سینمایی «گینس» را جلوی دوربین برده است. این بازیگر سابقه بازی در سریال «پایتخت» را دارد. مهناز افشار، بازیگر فیلم سینمایی «قسم» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «آتش بس» را دارد. سعید آقاخانی دیگر بازیگر فیلم قسم است. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «کامیون» و «رحمان ۱۴۰۰» بازی کرده است.
advertising