اولین تریلر فصل پنجم Fear the Walking Dead منتشر شد تاریخ شروع پخش سریال

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/07
اولین تریلر فصل پنجم Fear the Walking Dead منتشر شد تاریخ شروع پخش سریالتابستان سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل پنجم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل پنجم این سریال منتشر و تاریخ شروع پخش آن تایید و اعلام شده است. در حاشیه نمایشگاه واندرکان 2019 که در آناهایم واقع در کالیفرنیا برگزار شده، شبکه AMC اولین تریلر فصل پنجم مجموعه فرعی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد اولین تصاویر از اتفاقات این فصل هستیم. شخصیت‌هایی را دیدیم که ظاهرا از زامبی‌ها ترسی ندارند و در طول تریلر شاهد نمایش بستن جاده با زامبی‌هایی که به هم بسته شده‌اند تا آویزان کردن سر زامبی‌ها روی شاخه‌های درخت هستیم. همچنین در طول تریلر سرانجام بازگشت شخصیت دنیل سالاز نیز نمایش داده می‌شود و در پایان تریلر نیز مورگان سرانجام با دوایت ملاقات می‌کند تا دومین کراس‌اور در سریال مردگان متحرک را شاهد باشیم.

قسمت پایانی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead آخرین حضور شخصیت دنیل سالازار تا به امروز بوده است که پس از آن شاهد حضور او در این سریال نبودیم، اما سازندگان سریال تایید کرده بودند که او هنوز زنده است. از نکات جالب دیگر این تریلر می‌توان حضور یک هواپیما دانست که مشخص نیست چه تاثیری در اتفاقات این فصل خواهد داشت. آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا کلارک، لنی جیمز در نقش مورگان جونز، کلمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گارسیا در نقش لوسیانا گالوز، مگی گریس در نقش آلتیا، جنا الفمن در نقش جون، الکسا نیسنسون در نقش چارلی، گرت دیلاهانت در نقش جان دوری، آستین آملیو در نقش دوایت، روبن بلیدز در نقش دنیل سالازار و کارن دیوید در نقش گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش فصل پنجم سریال از مردگان متحرک بترسید


همچنین شبکه AMC اعلام کرد که پخش فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead از تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۲ خرداد ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد که مانند فصل‌های گذشته‌، انتظار می‌رود که در ۱۶ قسمت و در دو بخش ۸ قسمتی از این شبکه منتشر شود. مانند فصل چهارم، اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، وظیفه ساخت فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead را نیز بر عهده دارند.
advertising