ساخت اسپین آف جدید سریال The Walking Dead رسما تایید شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/11
ساخت اسپین آف جدید سریال The Walking Dead رسما تایید شدشبکه AMC ساخت یک اسپین آف دیگر از سریال The Walking Dead را رسما تایید و اعلام کرد.

نزدیک به یک دهه است که سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) از شبکه AMC به روی آنتن می‌رود و این سریال یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های چند سال اخیر تلویزیون بوده، اما جدایی بازیگران اصلی و کاهش بینندگان سریال آینده این مجموعه را کمی تاریک‌تر از قبل کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال فرعی دیگری از مجموعه مردگان متحرک تایید و اعلام شده است. به نقل از ددلاین، شبکه AMC تایید کرد که دومین اسپین آف سریال The Walking Dead در دست ساخت است. اد کارول، مدیر اجرایی شبکه AMC مراحل ساخت اسپین آف جدید مردگان متحرک را فعال توصیف کرد. او در ادامه گفت:

شبکه در مرحله‌ای نیست که برنامه‌های خود برای زمان پخش سریال را اعلام کند، اما افراد خلاقی را استخدام کرده‌ایم که که در حال کار روی داستان سریال هستند و نمای کلی داستان را ایجاد کرده‌اند. ما در مورد توسعه این مجموعه احساس بسیار خوبی داریم، اما در شرایطی قرار نداریم که در مورد شرکا و افرادی که در این پروژه حضور دارند، صحبت کنیم و اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم. ما با تعداد زیادی از این افراد و کمپانی‌ها گفتگو و مذاکره کرده‌ایم.

با این حال، در طول فصل اخیر شاهد جدایی برخی از بازیگران اصلی سریال The Walking Dead بوده‌ایم. لورن کوهن، بازیگر نقش مگی گرین، سریال مردگان متحرک را برای حضور در سریال Whiskey Cavalier ترک کرده است. همچنین اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز نیز این سریال را ترک کرد، اما قرار است شاهد بازگشت و حضور او در فیلم The Walking Dead باشیم. دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون نیز قرار است در فصل دهم سریال The Walking Dead را ترک کند و احتمالا او به لینکلن در فیلم این مجموعه خواهد پیوست. کارول در مورد کاهش بینندگان سریال اصلی مردگان متحرک نیز صحبت کرده است. او گفت:

ما به خوبی می‌دانیم زمانی که نمایش یک سریال ۹ سال طول بکشد، قابل انتظار است که بینندگان آن نیز کاهش یابد، اما من فکر می‌کنم که آن را مدیریت کردیم و در مورد آن نیز موفق بودیم. به طور کلی هزینه‌ها با ادامه یافتن فصل‌ها افزایش خواهد یافت و بینندگان نیز کاهش پیدا خواهد کرد، اما زمانی که سریال The Walking Dead دیگر بخشی از شبکه نباشد، من فکر می‌کنم که تاثیر بیشتری روی درآمد شبکه خواهد داشت. این الگوی کلی هر سریالی است که پخش آن مانند سریال The Walking Dead طول کشیده‌ است.

سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) اولین سریال فرعی مردگان متحرک است که برای فصل پنجم نیز تمدید شده است.
advertising