از جراحی زیبایی جناب خان تا حضور همسر شیلا خداداد در خندوانه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/18
از جراحی زیبایی جناب خان تا حضور همسر شیلا خداداد در خندوانه

دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد در خندوانه


برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 17 اسفندماه 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در این برنامه میزبان دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد بازیگر کشورمان بود که متخصص جراحی زیبایی فک و صورت است.

دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد بازیگر کشورمان شب گذشته مهمان رامبد جوان در خندوانه شد و شبی متفاوت را در این برنامه تجربه کرد.

گفتگویی متفاوت با همسر شیلا خداداد در خندوانه


رامبد جوان گفتگو با دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد را از موضوع جراحی زیبایی در ایران آغاز کرد و از او خواست در این باره کمی برای مخاطبان خندوانه صحبت کند.

دکتر فرزین سرکارات درباره جراحی زیبایی در ایران گفت :بیشتر مراجعین من خانم هستند و جراحی بینی ، گونه ، چانه و فک بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد اما لازم است که بگویم من جراحی زیبایی نخواندم و اصلا ما رشته ای به نام جراحی زیبایی نداریم و چند رشته مرتبط با جراحی زیبایی داریم مثلا رشته ای که من خوانده ام و در آن تخصص گرفته ام ، منمتخصص جراحی فک و صورت هستم.

همسر شیلا خداداد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد و گفت :من عملی را انجام میدهم که واقعا ضروری باشد و به راحتی 70 درصد بیمارانم را رد میکنم چون واقعا نیازی به جراحی ندارند

معلمی شغل دوم دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد


دکتر فرزین سرکارات در پاسخ به رامبد جوان درخصوص این سوال که اگر پزشک نمیشد چه رشته ای را انتخاب میکرد گفت :من شغل دیگری هم غیر از پزشکی دارم و الان 16 سال است که دانشیار دانشگاه هستم و معلمی را خیلی بیشتر از طبابت دوست دارم و از 31 سالگی وارد حوزه تدریس شدم و خیلی برایم لذت بخش است فعالیت در حوزه معلمی.

در ادامه برنامه بازی بین رامبد جوان و فرزین سرکارات برگزار شد و عکس هایی به آقای دکتر نشان داده شد و از او خواستند عیب های صورت این چهره ها را بگوید.
از جراحی زیبایی جناب خان تا حضور همسر شیلا خداداد در خندوانه
جناب خان هم در بخش بعدی به برنامه اضافه شد و با چهره ای جدید به استودیو آمد و از عمل جراحی بینی و تزریق ژل به لبهایش صحبت کرد.

دکتر فرزین سرکارات در ادامه صحبت هایش به وضعیت جراحی فک و صورت در ایران که وضعیت مناسبی دارد اشاره کرد و از عالی بودن وضعیت این رشته در ایران صحبت کرد.

رامبد جوان از دکتر فرزین سرکارات درباره چیزی که بخواهد به بچه هایش یاد بدهد پرسید که گفت :من خیلی دوست دارم بچه هایم مهربانی و استقلال را یاد بگیرند و به جای استفاده از تکنولوژی کتاب خوانند و در نهایت در برنامه خندوانه قول داد که 5 نفر از افرادی که بضاعت مالی ندارند را به صورت رایگان با پرداخت هزینه های بیمارستانی جراحی کند.
advertising