پخش فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی در شبکه نمایش خانگی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/14
پخش فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی در شبکه نمایش خانگی

زمان پخش فیلم سینمایی سرکوفت


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری فیلم سینمایی سرکوفت از روز سه شنبه 13 اسفند در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شد. نکته قابل توجه این است که این فیلم اولین فیلمی است که به صورت «استریم» و «دانلود قانونی» در فضای وب توزیع می‌شود و پخش فیزیکی و نسخه DVD ندارد.

ژانر فیلم سینمایی سرکوفت


فیلم سرکوفت در ژانر اجتماعی کمدی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی سرکوفت


داستان فیلم درباره زندگی پسری به نام مجید است. وی به دختری به نام فرشته علاقه مند است و منتظر است که پس از بازگشت پدر فرشته از سفر خارج به خواستگاری او برود. اما پدر دختر زندان بوده و خلافکار است و فرشته به دروغ گفته که پدرش در مسافرت خارج از کشور است. از آنجا که خانواده مجید کاملاً موجه و متشخص بوده و برخلاف آن‌ها پدر، برادر و پسرخاله فرشته همگی خلاف‌کار هستند، مظفرخان نگران سرکوفت‌های احتمالی که ممکن است به دخترش بزنند می شود به همین خاطر با این ازدواج مخالف است و راضی به این ازدواج نیست. بنابراین شرطی برای ازدواج آن‌ها می‌گذارد، سیاوش و فرهاد جهت به‌انجام رساندن شرط مظفرخان نقشه‌های مختلفی دارند که اتفاقاتی را در این فیلم رقم می‌زند.
پخش فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی در شبکه نمایش خانگی

بازیگران فیلم سینمایی سرکوفت


سید مهرداد ضیایی، مهری‌سادات آل‌آقا، ویدا جوان، وحید رحمتی، محمدامین کریم‌پور، محمد معماریان، جوانه دلشاد، سعید رضایی و کیانوش گرامی بازیگرانی هستند که در فیلم سرکوفت به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی سرکوفت


وحید رحمتی تهیه کننده این فیلم سینمایی است. هم چنین کریم رجبی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.
advertising