فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی مجید برزگر در شبکه نمایش خانگی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/03
فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی مجید برزگر در شبکه نمایش خانگی

زمان پخش فیلم سینمایی پرویز در شبکه نمایش خانگی


طبق اخبار منتشر شده فیلم سینمایی پرویز به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. این فیلم جزو فیلم هایی است که طولانی ترین اکران را در گروه هنروتجربه داشته است. سینمایی پرویز برای اولین بار در سال 93 اکران شد. در حال حاضر نیز در بعضی از سینماهای هنر و تجربه در شهرهای ایران نمایش داده می شود.
این فیلم سینمایی برای اولین بار در شصتمین دوره جشنواره فیلم سن‌ سباستین به نمایش در آمد.

ژانر فیلم سینمایی پرویز


این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی پرویز


داستان این فیلم روایت زندگی یک مرد 50 ساله به نام پرویز است. او به همراه پدر خود زندگی می کند. اما زندگی دو نفره او با پدرش پایان یافته و پدر او به خاطر ازدواج مجددش از پرویز می خواهد که خانه را ترک کرده و در جای دیگری زندگی کند. اما این موضوع برای پرویز خیلی سخت است چون با دنیای بیرون بیگانه است. به همین خاطر تصمیم می گیرد که به پدرش نشان دهد که نمی تواند به این آسانی از زندگی او بیرون برود.
فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی مجید برزگر در شبکه نمایش خانگی

بازیگران فیلم سینمایی پرویز


لوون هفتوان, محمود بهروزیان, حمیرا نونهالی, علی رامز, ابوذر غفاری, مهدی شیردل, علی اصغر شیراوند, آرزو ابی‌زاده, فریده کاکاوند بازیگران فیلم پرویز هستند. شادروان لوون هفتوان بازیگر اصلی این فیلم هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی پرویز


تهیه کننده فیلم پرویز سعید آرمند و کارگردان آن مجید برزگر است. از دیگر فیلم های مجید برزگر می توان به فصل باران های موسمی و یک شهروند معمولی اشاره کرد.
advertising