بازی مهدی سلطانی در سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/27
بازی مهدی سلطانی در سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدمسریال خواب زده مدتی است که کار پیش تولید خود را آغاز نموده است. این سریال قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود و قرار است در سه فصل ساخته شود. قبل از این اسامی تعدادی از بازیگران سریال منتشر شده بود. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده از این سریال مهدی سلطانی از بازیگران جدیدی است که به این سریال اضافه شده است و مقابل دوربین رفته است. مهدی سلطانی قبلا در سریال هایی از جمله دیوار، پدر ، کیمیا، مادرانه و زیر پای مادر نقش آفرینی کرده است و بازی های ماندگاری را از خود به نمایش گذاشته است.
هنوز از زمان دقیق پخش این سریال اطلاعاتی منتشر نشده است.

ژانر سریال خواب زده


این سریال در ژانر وحشت ساخته می شود.

داستان سریال خواب زده


هنوز اطلاعاتی از داستان این سریال منتشر نشده و فقط گفته شده که این سریال ماجراهای عجیب و غیرمنتظره ای و البته ترسناکی را دنبال می کند.
بازی مهدی سلطانی در سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم

بازیگران سریال خواب زده


لادن مستوفی ، ریحانه پارسا علیرضا شجاع نوری ، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی و امیر علی دانایی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال خواب زده


الهام غفوری تهیه کننده سریال خواب زده است. سیروس مقدم نیز کارگردان این سریال ترسناک می باشد. این سریال اولین کار سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. وی کارگردانی سریال موفق پایتخت را در کارنامه کاری خود دارد.
advertising