فیلم مردی بدون سایه با بازی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/05
فیلم مردی بدون سایه با بازی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم فجر

زمان اکران فیلم سینمایی مردی بدون سایه


طبق آخرین اخبار فرهنگی هنری کشور فیلم سینمایی مردب بدون سایه قرار است در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. بدین ترتیب اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود و با سایر فیلم ها به رقابت می پردازد. طبق صحبت های عوامل فیلم مراحل فنی آن به تازگی به اتمام رسیده است.فیلم مردی بدون سایه در سال 97 تولید شده است.

ژانر فیلم سینمایی مردی بدون سایه


فیلم سینمایی مردی بدون سایه یک درام اجتماعی است.

داستان فیلم سینمایی مردی بدون سایه


این فیلم به روابط عاطفی و زناشویی انسان در زمان حال می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد. داستان درباره زندگی مردی به نام ماهان کوشیار است. ماهان کوشیار فیلمی را می سازد که مربوط به قتل های زنجیره ای است. پس از ساخت این فیلم دردسرساز از طرف کسانی تهدید به مرگ می شود. در پی این جریان همسرش به او کمک می کند اما حوادثی رمز الود اتفاقات عجیبی را پدید می آورد و زندگی آن ها دچار حوادثی می شود.
فیلم مردی بدون سایه با بازی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم فجر

بازیگران فیلم سینمایی مردی بدون سایه


علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، لیلا حاتمی،گوهر خیراندیش و به آفرید غفاریان و دو بازیگر اسپانیایی بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی مردی بدون سایه


علیرضا رئیسیان تهیه کننده و کارگردان فیلم مردی بدون سایه است. وی هم چنین نویسندگی این اثر را نیز بر عهده دارد.

عوامل اصلی فیلم سینمایی مرد بدون سایه


مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: هایده صفی‌یاری،طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراحی و میکس صدا: محمدرضا دلپاک، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکس: امیرحسین شجاعی ، موسیقی: ستار اورکی، مجری طرح: مجید کریمی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، مدیر روابط عمومی: امید عشیری .
advertising