بع بع لند کسل کننده ترین و خسته کننده ترین فیلم دنیا

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/03
بع بع لند کسل کننده ترین و خسته کننده ترین فیلم دنیاهمواره تولید کنندگان فیلم ها در سراسر جهان تمام تلاش خود را می کنند که فیلم هایی بی نقص و جذاب بسازند و تمام سعی خود را کرده که مخاطبان را به سوی فیلم های خود جذب نمایند. اما در یک اتفاق جالب و کم نظیر یک تولید کننده فیلم دست به ابتکاری جالب زده و یک فیلم متفاوت را ساخته است.
در سپتامبر سال گذشته یک فیلم سینمایی با نام بع بع لند ساخته شد که یک فیلم سینمایی هشت ساعته است. بع بع لند توسط «کالم» شرکتی که محصولاتی در زمینه مراقبه ذهن تولید می‌ کند ساخته شده و به عنوان «درمان نهایی بی خوابی» و «بهتر از قرص خواب» تبلیغ می‌ شود. این فیلم در انگلستان فیلمبرداری شده و شامل حرکات آهسته گوسفندان در مزرعه است. بدین تریتیب عوامل فیلم سینمایی بع بع لند با ساختن این فیلم هشت ساته توانستند رکورد کسل ترین و خسته کننده ترین و البته چرت ترین فیلم دنیا را از آن خود نمایند!

این فیلم سینمایی نه دیالوگی دارد، نه طرح و نه حتی بازیگری، فقط تعداد زیادی گوسفند در این فیلم حضور دارند! در واقع هدف از ساخت این فیلم سینمایی این بوده که تا کسانی که از مشکل بی خوابی رنج می برند بتوانند به خواب بروند.

پیتر فریدمن تولید کننده فیلم بع بع لند معتقد است که این فیلم این خواب آورترین فیلم در سراسر دنیا است.
به هرحال این هم یک سبک خاص برای فیلم ساختن است و شاید گره گشای کسانی باشد که مشکل بی خوابی و کم خوابی دارند.
advertising