ماجرای مدل بینی عروسکی یک روحانی که در اینستاگرام جنجالی شد

مجلهسایر

- 98/01/30
ماجرای مدل بینی عروسکی یک روحانی که در اینستاگرام جنجالی شداین روزها انواع عمل های زیبایی در دنیا و به خصوص کشور ایران رواج زیادی پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی عمل زیبایی بینی است. افراد زیادی بینی هایشان را برای تبدیل به مدلی جدید به دست جراحان می سپارند.

اما به تازگی ماجرای جالبی رخ داده و فردی علیرغم میل باطنی خود عمل زیبایی بینی انجام داده است.
ماجرا از این قرار است که یک روحانی در جریان یک تصادف دچار شکستگی بینی شده و به بیمارستان منتقل می شود. در طی این تصادف وی به اتاق عمل برده شده و جراح اتاق عمل برای این روحانی عمل زیبایی بینی انجام داده و بینی او را به مدل عروسکی تبدیل می کند!

پس از این ماجرا این طلبه جوان به دادگاه مراجعه کرده و از این جراح شکایت می کند. اما کار به جایی نبرده و نتوانست در دادگاه علیه وی پیروز گردد و به همین دلیل مشکل خود با دکترش در در اینستاگرام پخش کرده است.
این روحانی می‌ گوید
«چون من با لباس روحانیت بوده‌ ام، جراح بینی من را به این شکل عمل کرده است، آخر کدام آدم عاقلی بینی مصدوم تصادفی را عروسکی جراحی می‌ کند؟»
ماجرای مدل بینی عروسکی یک روحانی که در اینستاگرام جنجالی شد
عکسی از صحبت های این روحانی در اینستاگرام را دیدید. او که در دادگاه کار به جایی نبرده و نتواسته در دادگاه پیروز شود در اینستاگرام جراح را نفرین می کند.
advertising