ناراحتی کیهان کلهر از برخورد زشت مسئولان کرمانشاه با مردم

مجلهچهره ها

- 98/04/19
ناراحتی کیهان کلهر از برخورد زشت مسئولان کرمانشاه با مردمکیهان کلهر نوازنده سرشناس کشور است که در تاریخ 16 و 17 تیرماه کنسرتی را در شهر کرمانشاه برگزار نمود.
وی امسال چندین اجرای موفق در تالار وحدت و چندین شهرستان داشت. اجرای کنسرت شهر خاموش از جمله اجراهای ناب و با کیفیت او بود. استان کرمانشاه ایستگاه آخر برگزاری این کنسرت زیبا بود وی تصمیم داشت با یک اجرای فوق العاده برای همشهری های خود شبی به یاد ماندنی را برایشان بسازد که متاسفانه به خاطر ایجاد یک سری حواشی و مشکلات این کنسرت به کام کیهان کلهر و مردم کرمانشاه تلخ شد و بازهم عدم مدیریت در شهر کرمانشاه موجب ایجاد مشکلاتی شد. کیهان کلهر که در محوطه طاقبستان اجرا داشت با انتقاد تند علیه مسئولان کرمانشاه از رفتار نامناسب آنان با مردم انتقاد کرد و با انتشار متن زیر صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی نمود:
ناراحتی کیهان کلهر از برخورد زشت مسئولان کرمانشاه با مردم

انتقاد شدید کیهان کلهر از برخورد نامناسب با مردم در کنسرت شهر خاموش در محوطه طاقبستان کرمانشاه


درود به هموطنان عزیزم، آخرین کنسرت «شهر خاموش» دیشب در کرمانشاه برگزار شد.
لازم دانستم مطالبی را با پیگیران این صفحه و خصوصاً هم استانی هایم بازگو نمایم. متاسفانه ما در این دو شب اجرا مشکلات بسیاری داشتیم که باعث دلخوری همشهریهایم، اعضای گروه و بنده بود، مترصد زمان مناسبی بودم که بخشی از آنها را بخدمتتان عرض کنم.

بدبختانه مجموعه زیبا و عزیز طاق بستان تحت اختیار جماعتی به دور از ادب و فرهنگ در بخش حراست اداره می‌شود که منزلت مردم و حرمت اهالی فرهنگ در نظرشان هیچ است.

به عنوان موسیقیدانی که تقریباً در سراسر دنیا به روی صحنه رفته و گاهی در دور افتاده ترین نقاط جغرافیایی کنسرت داده، می‌گویم که تابحال شاهد این حد از بی احترامی و تخفیف نسبت به مخاطبانم و خودم نبوده ام.

در اولین شب کنسرت ما با تاخیری بسیار زیاد آغاز شد که البته مقصر گروه ما نبود و دلیل آن نیز دیر قرار دادن محل اجرا در اختیار تیم اجرایی و معطلی طولانی ما پشت درها بود، از این رو فرصت کافی برای نصب و چینش صحیح لوازم و حتی صحنه محل اجرا نبود! در حالی که طبق برنامه ما از صبح می‌بایست محوطه را برای ورود علاقه‌مندان آماده میکردیم. برخوردهای زشت مسئولان حراست در ورودی مجموعه باعث دلخوری بسیاری از علاقه‌مندان شده بود که ما نیز در پشت صحنه با آن دست به گریبان بودیم. پس از کنسرت نیز بیرون کردن مردم با ادبیات ناخوب در هنگام گرفتن عکس و راندن آنها به خیابان توسط حراستیان باعث آزار همشهریان عزیزم و بنده شد.

در هر برنامه کوشش و قصد ما ارائه با کیفیت ترین اجراست که بدبختانه این بار با حضور چنین نااهلانی تلاش ما به نتیجه کاملی که مدنظر داشتیم نرسید. از مردم عزیز شهرم که طی این دو شب حضور این ناقابلان را با متانت تحمل کردند تشکر میکنم. از خودم نیز عذر خواهم که ‌چرا در تقابل با این بیمایگان نشستم.

در پایان به این نامسئولان به دور از عشق و فرهنگ می‌گویم که قدمت هنر و هنر دوستی درین خطه بیش از قدمت طاق بستان است که نه به زور از میان رفتنی ست نه به بی حرمتی، آنچه باید برود هنر و فرهنگ نیست بلکه شمایید.»

کیهان کلهر متولد 3 آذر 1342 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا کانادا می باشد. کلهر اصالتا کرمانشاهی است.
advertising