پیام زیبای محسن چاوشی برای مادرش

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/13
پیام زیبای محسن چاوشی برای مادرشمحسن چاوشی حسینی زادهٔ 8 مرداد 1358 خرمشهر خواننده، تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ و راک ایرانی است.

محسن چاوشی، تصویری از خود را کنار مادرش در اینستاگرام منتشر کرد.

او در توضیح این عکس، متنی سوزناک نوشت که به این شرح است: «مادرم کو؟ مادر مریض شده‌ام و باز یاد تو افتاده‌ام! عیش و نوش‌هایم همه تمام شده‌اند. و شکست خورده و آشفته نمیدانم به کجا بروم! کسی بگردنش نمیگیردم از دهان دامن‌ها نیز افتاده‌ام و دامنی بسیار میخواهم برای اشک‌های بسیارم! من همه‌اش افتاده‌ام کسی بلند نمی‌کند مرا و نمی‌تکاندم. زخمی و خاکی آمده‌ام که بلند کنی‌ام و بتکانی کودک ناسپاست را، شهدها و شکرها با دیگران و زخم‌ها با تو.»
پیام زیبای محسن چاوشی برای مادرش
این خواننده در ادامه نوشت: «دامن‌های کوچک گرفتنمان از تو! و خود دامنی شده‌اند کودکی را و بیچاره من! که دستم جدا شده از دستت و گم شده‌ام از تو .. و از دور میشنوم گفته‌ای که خوب خوابیده است!؟، گرسنه نماند مریض نباشد پاره‌ی جگرم، از دور حس میکنم رنجش را و دردش را! جگرش خون که میشود میفهمد جگرم خون است مریض که میشود به زور میخندد تا نگران نشویم و وقتی که میفهمیم یکی یکی پراکنده میشویم سوی دامنک‌ها و این راه و آن راه ها و لاابالی ها! و در نهایت یکی بزور میماند و مشغول به انرویدها و او اس ها بی تاب میشود شماره میگیرد همه جگرانش را که لاابالی اش را که بنده ام بجوید و بجوید حال و احوالش را.
advertising